12 Reacties
één jaar geleden
Herkenbaar! Bij ons bleek dit dorst te zijn. Wij geven nu water bij het eten. Wanneer hij weer "omvalt" geven wij hem een beetje water en daarna eet hij verder
één jaar geleden
Reactie op Zwanger1234yes
Herkenbaar! Bij ons bleek dit dorst te zijn. Wij geven nu water bij het ete ...
Oh goede! Ga ik vanavond eens proberen! Ik twijfel of dat het is, want bij de andere maaltijden laat ‘ie dit gedrag zien als ik de beker voorhoudt (alsof ‘ie wil zeggen: ik eet liever door). Maar proberen kan geen kwaad!
één jaar geleden
Heeft ie niet gewoon soms minder honger? 😬 en ik zou solid starts downloaden en kijken of je hele stukken aan kunt gaan bieden. Misschien maakt dat het eten interessanter en leuker
één jaar geleden
Hier geven we hele stukjes, dus een blokje aardappel, broccoliroosje, stukje kip etc. Dit leg ik voor haar neer op het blad van de kinderstoel en dan eet ze het zelf.😁 Met een vork voeren gaat ze soms ook mee akkoord, maar wel het liefst dus in stukjes.
één jaar geleden
Reactie op RGSD
Oh goede! Ga ik vanavond eens proberen! Ik twijfel of dat het is, want bij ...
Hoe ging het vanavond
één jaar geleden
Mijn dochter heeft ook van die momenten. Als ze te moe is lukt alleen een potje. Soms is het inderdaad ook dorst.
We geven haar nu stukken eten, dat gaat soms wel. Aardappelschijfjes en bloemkoolroosjes gaan erin als koek haha. Maar een sperzieboon bv gooit ze op de grond. Oefenen oefenen oefenen 😉 Wij geven dan nog wel een half potje erbij als ze niet veel eet.
één jaar geleden
Reactie op assie42
O die van mij at vanavond ook boerenkool.
Mogen ze dat nog niet?
Mogen ze gewoon hoor, denk dat ze bedoelde dat de meeste kindjes misschien niet van nature dol zijn op boerenkool ;)
Moest meteen hieraan denken toen ik dit las haha: https://scientias.nl/nieuw-onderzoek-suggereert-dat-ongeboren-babys-liever-worteltjes-eten-dan-boerenkool/