Hebben jullie kindjes al de hoektanden? Hier komen er nu 4 tegelijk door, 2 boven en 2 onder😅 hoe lang voordat ze door zijn? Zie nu sinds een paar dagen de puntjes.
Ook al dagen diarree en 1 dag koorts gehad en niet heel gezellig 🙈 we geven ook al een paar dagen paracetamol maar willen we ook niet te lang doen.. ook dentinox. wat en hoe lang geven jullie aan je kindjes met tanden pijn?
Hier zie ik ze al zeker 6 weken zitten in het tandvlees, helemaal dik en gezwollen en sinds 1 week ook de witte puntjes maar ze komen maar niet helemaal door 😭
Hoop er ook snel vanaf te zijn!
Hier een dochtertje die nog 2 tandjes mist. Ze kreeg haar hoektanden begin dit jaar, waren best wel pijnlijke want was de enigste keer dat ze rode wangen kreeg. Wij geven niets aan haar, enkel wat dingen om op te sabbelen. Voornamelijk haar eigen handen 😀
Ja vind het ook erg lang.. hij heeft er een beetje op en af last van. Soms een paar dagen veel kwijlen/op dingen bijten en dan ook slecht eten en humeurig zijn dan kan hij er daarna weer een periode geen last van hebben 😵💫
De afgelopen week zien we dus ook witte puntjes en heeft hij er wel last van. Ik hoop echt dat ze snel door zijn..
Hier momenteel hoektanden onder. Wat een drama! Boven waren ze voor mijn idee 'zo' door... nu 2 kiezen onder en alle onder tanden, alleen die verrekte hoektanden pfffff... wel puntjes door. Hij is echt niet te genieten. Zojuist een zetpil gegeven ook 🥲
Hoer zijn de 2 hoektanden beneden helemaal door. Hij heeft er niet ech heel veel last van gehad maar wilde minder tot bijna niet eten en duwde weer meer in zijn mondje. Bevroren boterhammen had hij het liefste, dat zal lekker verkoelend hebben gewerkt.
De moed zakt me echt in de schoenen als ik dit lees 😂 Hier nu bezig met doorkomende kiezen en ik had de hoop dat als die door zijn we het ergste gehad hebben 😂🙈