28 Reacties
2 jaar geleden
De box is bij ons al 4 maanden weg, tweeling is nu 9,5 maand. Ze vonden er niks aan. Wij hebben een grondbox
2 jaar geleden
Hier heeft hij de box nooit leuk gevonden. Ik vond het wel handig dat ik hem veilig erin kon zetten als ik even snel iets moest doen, maar langer dan 5 minuten hield hij het gewoon niet vol. We hebben nu een grondbox waar hij lekker vrij kan kruipen, dus de gewone box hebben we ook al een hele tijd niet meer nodig gehad.
VRIEND
2 jaar geleden
Wij gaan m ook wegdoen binnen nu en een paar weken, hij gaat naar een vriendin toe. Ons zoontje zit er niet meer in en bij onze dochter was ie ook met 9 maanden weg 🙈.
2 jaar geleden
Ik had het er een paar weken terug nog over met mijn man. Ons zoontje heeft er alleen de eerste 2a3 maanden in gelegen, daarna nooit meer 😅. Het liefst heb ik hem naar zolder.
2 jaar geleden
Hier wordt de box alleen nog gebruikt bij wc gebruik of wanneer ik ga koken. Ik wil de box weg hebben als ze 1 is
2 jaar geleden
Ik wil de box graag weg en gebruik 'm nooit, mijn man wil de box nog even houden om haar veilig weg te leggen (doet hij ook nooit, hij gebruikt altijd de wipper). Het is dat het mij niet lukt om de box zelf af te breken, anders had ik dat gedaan als hij een keer op z'n werk zit haha.
2 jaar geleden
Reactie op Veer21
Ik wil de box graag weg en gebruik 'm nooit, mijn man wil de box nog even h ...
‘Het is dat het mij niet lukt’
Vriendin.
Pak een schroevendraaier en schroef alles los haha, ik dacht zelf ook dat ik niks zou kunnen. Inmiddels alleenstaande mama en ik moét alles zelf doen, en ik verbaas mezelf dát ik ook alles kan tot nu toe!
Jij kan dit ook!💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽
2 jaar geleden
Wij gebruiken hem niet voor de baby, wel als opslag plaats voor het speelgoed enzo, dus eigenlijk zijn we beiden te lui om de box uit elkaar te halen en we dan iets nieuws moeten bedenken waar we alles laten. Dus voor nu nog wel goed hahaha
2 jaar geleden
Reactie op Chaaaaaarlottex
‘Het is dat het mij niet lukt’
Vriendin.
Pak een schroevendraaier en sch ...
Haha kan het proberen want heb wel gekkere dingen in huis geklust dan een box uit elkaar draaien, maar aangezien hij al een keer uit elkaar is geweest weet ik ook dat dat veeeeeel makkelijker is met twee personen. Dat bedoelde ik ;)
2 jaar geleden
Ik gebruikte hem ook even minder toen ze ging rollen en tijgeren maar nu ze staat en overal aan optrekt zet ik haar wel regelmatig weer in de box. Anders kan ik niet even naar boven was ophangen ofzo. Dus mij ervaring is wel dat je hem weer gaat gebruiken zodra de kleine gaat staan of lopen.
2 jaar geleden
Als alleenstaande mama gebruik ik hem heel veel. Hij gaat voorlopig nog niet weg!
2 jaar geleden
Voor onze dochter van 9 maanden gebruiken we hem bijna niet. Maar ik weet nog van mijn oudste dochter zodra die 1 a 2 jaar was een ze kon lopen we hem wel veel gebruikte. Als ik even naar boven wilde of met koken. Soms heb je even handjes vrij nodig. Dus wij laten hem nog staan. Nu bijna ongebruikt maar straks weer heel nuttig
2 jaar geleden
Hij staat hier al 3 jaar 🤣 de oudste wordt in december 3 en een kleine erbij van bijna 9 mnd dus laten staan. Wij hebben m best lang gebruikt als ik dat zo lees. Vooral als ze net kunnen lopen en optrekken en je moet naar de wc 💩 is het wel handig. Vind het nu ook fijn om hem veilig weg te kunnen leggen voor de oudste. Dir heeft het voorzien om hem op te tillen voortaan