131 Reacties

één jaar geleden

5,5 uur! 💙

één jaar geleden

40 minuten 🫣 Waarvan 3 minuten geperst. We werden in geleid en na het plaatsen van de ballon mochten we gelukkig blijven (ivm de snelheid van m’n eerste bevalling). Maar blij ook, want die nacht is onze zoon geboren. Super snel, maar vanwege de ‘aanloop’ goed te doen!

één jaar geleden

2uur en 47 minuten 💗

één jaar geleden

Vanaf het moment dat het infuus erin ging voor het inleiden tot de bevalling 3,5 uur. 4 minuten ervan waren persweeën

één jaar geleden

3 uur, natuurlijke bevalling zonder ingrepen. 2e kindje

één jaar geleden

8 uur en dit is mijn eerste kindje, waarvan 2,5 uur persfase dus dat duurde wel lang 😅 maar wel thuis zoals ik graag wilde en zonder ingrepen

één jaar geleden

Eerste bevalling en thuis zonder ingrepen; 11,5 uur ,:)

één jaar geleden

1e kindje 12 💖 2e kindje 3 💖 3e kindje 1,5 uur 💙

één jaar geleden

Eerste bevalling duurde 15 duur, waarvan 15 uur lang weeen storm… persfase 20 min. Tweede bevalling 4,5 uur waarvan 10 min persen

één jaar geleden

1ste kindje 14 uur waarvan 1 uur en 40 min persen 💙 2de kindje 4 uur, waarvan 3 min persen 💙

één jaar geleden

1ste kindje, 8uur dmv inleiding

één jaar geleden

1ste kindje 22 uur, 23 minuten persen

één jaar geleden

1e kindje.. 5 uur vanaf de eerste krampen.. ontsluitingsfase 2 uur en 40 minuten persen.

één jaar geleden

18 uur omdat de ontsluiting niet verder kwam dan 4 a 5 centimeter en persfase 44 min

één jaar geleden

Een maand geleden bevallen van mijn eerste kindje het duurde in totaal 5,5 uur waarin de pers fase 22 minuten duurde.

één jaar geleden

2de kindje (💖): 2,5 uur waarvan 4 minuten persfase (geen interventies of complicaties) 1ste kindje (💙): 12 uur waarvan 3,5 uur persfase (ingeleid met weeenopwekkers, ruggenprik, gehaald met vacuümpomp en knip)

één jaar geleden

6 uur

één jaar geleden

52 uur 🙈

één jaar geleden

1e kindje 8 uurtjes en 2 e kindje 2 uurtjes. Was echt een stort bevalling..

één jaar geleden

1ste kindje 12u, 2de kindje 45 minuten in totaal