131 Reacties

één jaar geleden

25 uur

één jaar geleden

Zoveel snelle bevallingen hier.. is dit allemaal gerekend vanaf de eerste consistente krampen? Hier vanaf het begin: 1e 20 uur (ging over in ontsluitingsweeën na 6 uur), 2e 12 uur (ging over in ontsluitingsweeën na 9 uur en nog even geslapen met voorweeën), 3e 15 uur (de hele tijd voor mijn gevoel voorweeën te hebben gehad en toen bleek ik 9cm te hebben, maar was gelukkig naar het ziekenhuis gegaan want had 11 uur voor de bevalling een ballonnetje gekregen voor een inleiding. laatste stukje dus wel meer gevoeld en was nog 3 kwartier.

één jaar geleden

31 uur vanaf de eerste weeën. Gelukkig maar een persfase van 15 minuten.

één jaar geleden

1e en 2de kindje 18uren en beide 30min persfase en het 3de kindje binnen 5 uren bevallen, waarvan 45min in pers fase

één jaar geleden

Vanaf de latente fase 33.5 uur. Begon om 2 uur ‘s nachts en hield aan tot 3 uur in de middag. Dit was nog “goed” vol te houden tot het over ging in de actieve ontsluitingsfase. Deze heeft nog aangehouden tot de volgende ochtend. Onze dochter is geboren om 09.36 uur. De actieve fase duurde dus 18.5 uur. Persfase duurde ruim 2 uur waarvan ik een uur de persweeen heb weg moeten puffen ivm overdracht van vlk op het ziekenhuis… Daarna tijdens het persen over moeten gaan in een kunstverlossing middels knip en vacuümpomp.

één jaar geleden

Bij de eerste van wat bloedverlies tot geboorte in 5 uurtjes, de tweede van wat rommelen tot geboorte in 1 uur en 3 kwartier. Bij beide 6 minuten persen waarin 2 keer moeten persen

één jaar geleden

40 uur met verschrikkelijk pijnlijke voorweeën 😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op Liset1992

52 uur 🙈
😭 Ik vond mijn 40 u al erg voor woorden, wow!

MOD

één jaar geleden

21 uur, stagneerde op 2 cm voor minstens 6 uur, toen door geknalt naar 9cm in 1 uur maar indalen en persdrang bleef uit voor weer 6 uur 🥲 uiteindelijk ondanks dat er geen duidelijke persweeen waren maar half uurtje geperst, dus positief afgesloten en kijk er goed op terug 💪🏻

één jaar geleden

In totaal 2 uurkes met weeen bij vierde bevalling 3 keer persen en hij was er ( kwam al zelf zonder duwen 😅) Eerste bevalling 16u Natuurlijk bevallen Tweede bevalling 5u met weeen enz inbegrepen Natuurlijk bevallen Derde bevalling inleiding Totaal 6 uurkes Vierde bevalling 2uurkes Natuurlijk bevallen.

één jaar geleden

Mijn bevalling van mijn eerste kindje duurde 10 uur en het persen helaas 2,5 uur en uiteindelijk een knip gehad... 😅

één jaar geleden

1ste kindje van begin tot eind 3 uur. Wakker geworden: gebroken vliezen, direct 9cm ontsluiting en toen nog naar het zh rijden. In 20 minuten was hij er💙

één jaar geleden

7 uur weeën en 20 minuten persen. De vorige nacht ookal last van voorweeën gehad maar was gestopt. De avond begon de bevalling om 18:30 en was bevallen om 3.00 uur😀

één jaar geleden

Een eeuw😭

één jaar geleden

Mijn eerste bevalling duurde 20 uur. Nu duurde de tweede geen 4 uur, waarvan alleen de laatste 2 uur echt intensief waren. Bevalling was in bad, en met 3 keer persen was ze er. Voor mij een droom.

één jaar geleden

1e kindje in totaal ongeveer 4uur na 3.5dagen met gebroken vliezen te hebben gelopen. Ontsluiting 2uur 15min en Persen 52min ivm dat hij met zijn gezicht omhoog lag (geboren met 35+1 waarschijnlijk daardoor).

één jaar geleden

De eerste bevalling duurde 5uur, wel avonden daarvoor rommelen met harde buiken. De tweede bevalling duurde 4 uur, En de laatste bevalling duurde 1,5 uur..

één jaar geleden

Vorige week bevallen van ons eerste kindje weeën begonnen om 02:15 en ben om 08:31 bevallen na 3 persweeën🥰

één jaar geleden

Mijn bevalling, ons eerste kindje, heeft in Totaal 2 uur geduurd.

één jaar geleden

Ongeveer 30 minuten, 2 persweeën (verloskundige was hierdoor ook niet aanwezig)