5 Reacties

10 maanden geleden

Deze honing helpt goed bij ons dochtertje:

10 maanden geleden

Tipje van theelepel direct geven of ik doe het in haar flesje melk

10 maanden geleden

hoe heb je de neusspray gebruikt? Bij ons maakt het een groot verschil of we gewoon de neusspray in zijn neusje doen of dat we 'spoelen' (de neusspray door de hele neusholte laten lopen). Er komt zo veel slijm (en snot) mee naar buiten en we hebben het idee dat hij nu minder hoest omdat er dus minder slijm in zijn holtes zit. wij hebben neusspray ampullen en doen dit: 1. een beetje neusspray in allebei de neusgaten en even laten zitten zodat de snotjes / slijm goed los kan komen. 2. we leggen hem op zijn zij met een doekje onder zijn hoofd. 3. we pakken een nieuwe ampul en duwen deze voor de helft leeg in het bovenste neusgat. De neusspray loopt er dan uit jet andere neusgat uit. 4. even ons zoontje bij laten komen want het is niet zo'n fijn gevoel. 5. hetzelfde herhalen op zijn andere zij en dus zijn andere neusgat. 6. als dit niet voldoende is zou je ook nog kunnen spoelen met fysiologisch water. Ik heb het zelf nog niet gebruikt maar je kan het heel makkelijk zelf maken en dan met een spuitje door je kindje zijn neusje laten lopen. ik hoop dat het voor jullie ook werkt! Succes.

10 maanden geleden

hier hetzelfde, ik volg mee!

10 maanden geleden

Stomen doet soms wonderen. De douche heet aanzetten en met haar in de badkamer gaan staan. Als dat niet helpt helpt het soms om te gaan rijden of even buiten te lopen. Klinkt gek, maar ik heb een paar maanden terug hetzelfde gehad. Was al de 5e dag en ben toen naar de huisartsenpost gegaan, nadat ze 3 uur lang alleen aan het hoesten en huilen was. En 3x raden onderweg terug naar huis viel ze in slaap, geen kuchje te bekennen.