13 Reacties
één jaar geleden
Hier ook, zodra m'n zoontje verkouden is, slaat het gelijk op z'n longen. Hier doen we ook het bedje wat omhoog, ik zet er meestal 2 dikke boeken onder. Wat ook werkt js baby luuf op de borst smeren en onder de voetjes, Sokjes erover heen en zo de slaapzak in.
één jaar geleden
Hier zie ik niet in dat het helpt om het bedje aan 1 kant te verhogen ookal hoest ze veel. Ze ligt overdwars, met haar hoofd aan het voeteind, alles behalve hoe ze in bed gelegd is😂
één jaar geleden
Reactie op jootjeSchil
Hier zie ik niet in dat het helpt om het bedje aan 1 kant te verhogen ookal ...
Ik dacht inderdaad ook lijkt me een goede tip, maar mijn dochter laat het bedje snachts altijd hoeken van t bed zien🤣🫣 ze draait wel 100 x om en wisselt van kant dus dat heeft dan ook geen zin
één jaar geleden
Wij hebben bij geurwolkje.nl een kleine bevochtiger gekocht. Doen er geen geur druppels in alleen puur water. Hierdoor hoest ze ‘s nachts niet meer omdat de longen vochtig blijven!
één jaar geleden
Hoe gaat het nu met je dochter?
Mijn zoontje heeft het ook.
Heb eerst dingen gedaan als een luchtbevochtiger, veel luchten, nu ga ik maar elke dag stofzuigen in de slaapkamer (heb een heel stoffig huis) wordt er bij jullie gerookt in huis?
Laatst is er naar zijn longen geluisterd ivm een stevig verkoudheidsvirus en die klonken schoon, als het astma zou zijn dan had ze dat ook wel gehoord denk ik dan.
Ik lees dat huisstofmijt en andere allergieën nog moeilijk testen zijn onder de 4 jaar, maar ik gooi het voor nu daar maar op.
Dus zoveel mogelijk stofvrij en schone lucht.