22 Reacties
9 maanden geleden
Helemaal geen tv kijken. De tv staat uit overdag en gaat pas aan wanneer ze op bed ligt.
9 maanden geleden
De ene dag helemaal niet en de andere dag heel eventjes. Meer dan 10 minuten is het dan niet. Ze is snel weer afgeleid en met ander speelgoed bezig. Tv kijken wil ze ook alleen maar wanneer wij erbij zijn. Dan kruipt ze even op schoot
9 maanden geleden
Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen, als ze maar niet de hele dag voor de tv hangt denk ik haha. Mijn oudste kijkt op gezette tijden zijn filmpjes. Mijn dochter kijkt nog niks voor zichzelf. Heeft ze nog geen geduld voor. Ze loopt natuurlijk wel door de kamer als mijn oudste tv kijkt.
9 maanden geleden
Ons dochtertje kijkt ook nog geen tv/andere schermpjes. Schijnt niet heel bevordelijk te zijn voor slaap en aangezien ze - uitzonderingen daargelaten - nog steeds niet doorslaapt, laat ik het ook nog even zo. Maar ik heb wel makkelijk praten. Ze is ons eerste kindje, denk dat het met oudere broertjes of zusjes lastiger is.
9 maanden geleden
Google het even! De onderzoeken die je daar vindt hebben er bij ons voor gezorgd dat we de tv voorlopig nog uit laten 🙂
9 maanden geleden
Bij ons kijkt hij eigenlijk nooit. De tv staat hier niet vaak aan maar als zijn grote broer toevallig wel kijkt dan interesseert het hem.eigenlijk niet. En als hij dan wel even mee wil kijken is dat ook prima
9 maanden geleden
Beetje per dag aan het wisselen. Hoe hij is qua stemming, hoe ik mij voel (zwanger), wat wij doen, afleiding soms. Soms pas ‘s avonds voor het eerst, soms ietsje vaker (bijv even 10 min).
Toen hij of wij ziek waren is het even handig bijv. ter afleiding Maar stimuleren buiten spelen ook erg en dat vind hij nog leuker. Dus maak mij er niet zo druk om. Spanningsboog is kort en helft van de tijd begint hij zelf al van tv weg te lopen naar z’n speelgoed.
9 maanden geleden
Wat een contrast van moeder die het helemaal niet doen tot moeder die het ook doen. Ik snap mijn vriend volledig maar soms af en toe een ochtendje samen hangen op de bank vind ik gezellig 🫣 ik ben door jullie wel wat bewuster en ga dit zeker niet elke dag doen en hou het op 3 keer in de week halfuurtje in de ochtend. 👏🏻
9 maanden geleden
Hier in de late middag vlak voordat we gaan eten. De seizoenen van Bluey staan op repeat 😜.