22 Reacties

9 maanden geleden

Oh hier net zo hoor.. Mij maakt het ook niet uit, als ze even tv kijken prima. Eigelijks staat bij ons de hele dag wel de tv aan. Meestal ook wel met muziek.. Sommige maken er erg groot probleem van. En dat is ieder zijn ding. Zelf ben ik ook niet zo moeilijk..

9 maanden geleden

Helemaal geen tv kijken. De tv staat uit overdag en gaat pas aan wanneer ze op bed ligt.

9 maanden geleden

Bij ons mogen de oudsten in t weekend tv kijken in de ochtend. Verder overdag bijna altijd uit. Jongste van 16 maanden heeft sowieso geen geduld om tv te kijken. Die is na 10 seconden wel weer toe aan iets anders doen.

9 maanden geleden

Hier 2 grotere broertjes dus ja, de tv staat elke dag wel even aan. Krijgen ze niks van ;)

9 maanden geleden

De ene dag helemaal niet en de andere dag heel eventjes. Meer dan 10 minuten is het dan niet. Ze is snel weer afgeleid en met ander speelgoed bezig. Tv kijken wil ze ook alleen maar wanneer wij erbij zijn. Dan kruipt ze even op schoot

9 maanden geleden

Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen, als ze maar niet de hele dag voor de tv hangt denk ik haha. Mijn oudste kijkt op gezette tijden zijn filmpjes. Mijn dochter kijkt nog niks voor zichzelf. Heeft ze nog geen geduld voor. Ze loopt natuurlijk wel door de kamer als mijn oudste tv kijkt.

9 maanden geleden

Ons dochtertje kijkt ook nog geen tv/andere schermpjes. Schijnt niet heel bevordelijk te zijn voor slaap en aangezien ze - uitzonderingen daargelaten - nog steeds niet doorslaapt, laat ik het ook nog even zo. Maar ik heb wel makkelijk praten. Ze is ons eerste kindje, denk dat het met oudere broertjes of zusjes lastiger is.

9 maanden geleden

Niet, vind dat zo jong echt niet nodig.

9 maanden geleden

Google het even! De onderzoeken die je daar vindt hebben er bij ons voor gezorgd dat we de tv voorlopig nog uit laten 🙂

9 maanden geleden

Reactie op Manu26

Oh hier net zo hoor.. Mij maakt het ook niet uit, als ze even tv kijken p ...
Hier ook en vooral als ik me in de ochtend moet klaarmaken voor na t werk even tv aan 😂

9 maanden geleden

Bij ons kijkt hij eigenlijk nooit. De tv staat hier niet vaak aan maar als zijn grote broer toevallig wel kijkt dan interesseert het hem.eigenlijk niet. En als hij dan wel even mee wil kijken is dat ook prima

9 maanden geleden

Reactie op Sprutsje

Hier ook en vooral als ik me in de ochtend moet klaarmaken voor na t werk e ...
Jaa precies dat ook.. Of als we in weekend nog even lekker in bed liggen. Kijken de Kids tv kan ik nog beetje weg dommelen 🤣

9 maanden geleden

Beetje per dag aan het wisselen. Hoe hij is qua stemming, hoe ik mij voel (zwanger), wat wij doen, afleiding soms. Soms pas ‘s avonds voor het eerst, soms ietsje vaker (bijv even 10 min). Toen hij of wij ziek waren is het even handig bijv. ter afleiding Maar stimuleren buiten spelen ook erg en dat vind hij nog leuker. Dus maak mij er niet zo druk om. Spanningsboog is kort en helft van de tijd begint hij zelf al van tv weg te lopen naar z’n speelgoed.

9 maanden geleden

Hier vaak beetje uit praktische zin. Dus als ik haar nagels moet knippen als afleiding en tijdens het koken omdat ze anders onder het fornuis blijft hangen.. verder bijna niet.

9 maanden geleden

Reactie op Manu26

Oh hier net zo hoor.. Mij maakt het ook niet uit, als ze even tv kijken p ...
Zelfde hier. Maar weinig tot 0 interesse van de jongste. De oudste wel maar speelt evengoed ook tussendoor gewoon met speelgoed.

9 maanden geleden

Ik zet de tv even aan als ik ga koken. Anders is het echt niet te doen! Meestal zet ik wel simpele baby tv aan zoals Dikkie Dik of Dribbel. Hij kijkt dan af en toe en speelt met zijn speelgoed. Kan ik mooi koken :-)

9 maanden geleden

Reactie op juudje6

Zelfde hier. Maar weinig tot 0 interesse van de jongste. De oudste wel maar ...
Ja idd, hier ook.. spelen tussen door ook Dan staat hij gewoon aan met muziek Het is geen goed en geen fout zeg ik altijd. Ieder doet het op zijn eigen manier.

9 maanden geleden

Wat een contrast van moeder die het helemaal niet doen tot moeder die het ook doen. Ik snap mijn vriend volledig maar soms af en toe een ochtendje samen hangen op de bank vind ik gezellig 🫣 ik ben door jullie wel wat bewuster en ga dit zeker niet elke dag doen en hou het op 3 keer in de week halfuurtje in de ochtend. 👏🏻

9 maanden geleden

Tik tak is hier echt een enorme hit. En soms tijdens het koken of vaatwasser uitruimen gewoon even fijn

9 maanden geleden

Hier in de late middag vlak voordat we gaan eten. De seizoenen van Bluey staan op repeat 😜.