33 Reacties

7 maanden geleden

鈥榮 middags en 鈥榮 avonds nog een flesje volle melk, ongeveer 120cc per keer. We willen binnenkort wel overstappen naar normale bekers

7 maanden geleden

Nog 1 flesje kv nr 4 voor de nacht. 140cc + 3 scheppen. Smorgens drinkt ze een beker melk en savonds een bakje kwark.

7 maanden geleden

In de ochtend nog en voor het slapen ca 100ml warme magere melk. Ik had het laatst in de ochtend met een beker geprobeerd. Meneer was boos 馃槄

7 maanden geleden

Voor het middagslaapje 150 cc kv in een fles, daar valt ze dan heerlijk mee in slaap. Om 22.00 uur nog een fles van 180 cc die ze wisselend leeg drinkt. De ochtend fles is net komen te vervallen omdat ze dan geen ontbijt meer wilde... :) hoop dat de avond fles er over een tijdje ook af kan!

7 maanden geleden

Reactie op juudje6

Geen flessen meer maar bekers halfvolle melk in de ochtend, middag en soms ...
Hier ook

7 maanden geleden

Smorgens en smiddags beker melk waarvan ze een bodempje drinkt en savonds een flesje van ongeveer 150, ligt eraan hoeveel ze overdag gedronken heeft

7 maanden geleden

Mijn dochter wilt al een paar maanden helemaal geen melk meer kunst niet maar normale halfvolle melk vind ze vies dus bij ons geen melk meer helaas

7 maanden geleden

Reactie op Jenndk

Mijn dochter wilt al een paar maanden helemaal geen melk meer kunst niet ma ...
Heb je al karnemelk geprobeerd? Mijn kind wil ook echt geen melk of melkvervangers maar yoghurt en karnemelk gaan er prima in.

7 maanden geleden

Hier nog borstvoeding op verzoek 馃榿 Soms een paar keer en soms bijna heel de dag 馃槀

7 maanden geleden

Reactie op Melaniem93

Ik was aan het afbouwen qua kunstvoeding dmv steeds minder kunstvoeding en ...
Mag ik vragen waar je die info vandaan haalt? Ik weet namelijk niet beter dan dat voor kinderen volle producten juist beter zijn, omdat zij die vetten juist nodig hebben. Dus oprecht benieuwd naar jouw bron 馃榿

7 maanden geleden

Reactie op Annemiek1990

Mag ik vragen waar je die info vandaan haalt? Ik weet namelijk niet beter d ...
https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/kinderen-en-jongeren/geef-ik-mijn-kind-volle-halfvolle-of-magere-melk-.aspx Ik heb vanuit het cb ook de voorkeur voor magere of halfvolle melk. En geen probleem hoor mag altijd gevraagd worden natuurlijk!

7 maanden geleden

Reactie op Melaniem93

https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/kinderen-en- ...
Ligt denk ik ook aan je kindje en aan je cb. Ik kreeg juist het advies om volle producten te geven omdat ze wel wat vetjes kon gebruiken 馃榿