54 Reacties

één jaar geleden

13 maanden

één jaar geleden

Met 10 maanden liep ze langs meubels. Met 11 maanden liep ze los.

één jaar geleden

Mijn dochter loopt langs meubels sinds dat ze 9 maanden is. Iedereen zei nou die loopt zo maar dat doet ze nog steeds niet 🤣. Nu bijna 14 maanden en afgelopen week heeft ze een paar keer losse stappen gedaan dus het begint nu echt te komen geloof ik

één jaar geleden

Reactie op mamacam90

Mijn dochter loopt langs meubels sinds dat ze 9 maanden is. Iedereen zei no ...
hier het zelfde zoontje is gisteten 14 maanden geworden hij loopt overal langs maar wil je handje vast houden ho maar 😂

één jaar geleden

Precies een paar dagen na zijn verjaardag begon hij los te lopen. Daarvoor liep hij al maanden langs de meubels

één jaar geleden

Reactie op mamacam90

Mijn dochter loopt langs meubels sinds dat ze 9 maanden is. Iedereen zei no ...
Haha hier precies hetzelfde! Maar die losse stapjes waren ook maar 2 keer, en alweer 2 weken geleden 😆 Ons mannetje is nu bijna 14 maanden 😁

één jaar geleden

Reactie op Marleen1987

Ons dochtertje is 14 maand en loopt een paar stapjes als ik haar handjes va ...
oe spannende tijd ❤️

één jaar geleden

Mijn dochter is sinds vorige week echt goed zelfstandig aan het lopen en vallen is ook minder geworden. Merk dat ze heel blij is nu ze goed kan lopen ze vind het heel leuk om te doen.

één jaar geleden

Met 11 maanden liep ze los

één jaar geleden

13 maanden liep ze goed. Vanaf 12 maanden waren het stapjes

één jaar geleden

Reactie op Floortje vB

Haha hier precies hetzelfde! Maar die losse stapjes waren ook maar 2 keer, ...
Nou haha bij ons ook. Laatst deed ze heel fanatiek 2 dagen af en toe stappen en nu is ook weer opgehouden 🤣

één jaar geleden

Mijn dochter was 9 maanden en toen liep ze achter de loopkar. En sinds 11 maanden loopt ze “stabiel” los.

één jaar geleden

Onze oudste dochter liep met 17 maanden. Onze jongste dochter met nog geen 13 maanden.