22 Reacties
één jaar geleden
Goedemorgen, dat hebben wij ook wel gehad toen ze ziek was. Tijdje terug had ze middenoorontsteking, dan is zo'n pakje er gelijk door! En dan is het weer een tijdje rustig. Maar als ze iets heeft is het pakje er bij ons ook zo door.
één jaar geleden
Nu één pakje na 13 maanden.🙈 Alleen na vaccinaties (dus koorts) of tandjes gebruikt.
één jaar geleden
Ik gebruik ze ook niet zoveel. Alleen bij hoge koorts in principe. Of als ze koorts heeft en ik merk dat ze pijn/veel ongemak heeft.
één jaar geleden
Ik gebruik alleen paracetamol als het echt nodig is en dat is toch best vaak geweest. Meerdere keren hoge koorts, 3 tanden die tegelijk doorkomen en hij heeft lang last gehad van een dubbele oorontsteking. Onze zoontje gaat ook naar de opvang en neemt vanaf daar allerlei griepjes mee naar huis. Hier gebruiken we ook ongeveer 1 doosje per maand. Soms wat meer soms wat minder.
één jaar geleden
Wij hebben het hier nog nooit gebruikt. Gebruik je het ook bij koorts?
één jaar geleden
Denk 8x gebruikt. Ik weet niet wat normaal is, ik gebruik het echt in nood of ze al tijdje slecht slaapt door koorts, tanden of een keer oortjes (in de zomer). Soms moet ze echt een goede nacht maken en vind ik het zielig als ze niet kan slapen en ze slaapt dan beter met een zetpil
één jaar geleden
Hier ook zo min mogelijk. Wij geven echt alleen zetpil als we duidelijk zien dat ze veel pijn hebben. Koorts is voor ons geen reden voor een zetpil, want dat is een natuurlijke reactie van het lichaam op een virus. Laatst had hij een buikgriep en daardoor zoveel buikpijn dat hij niet kon slapen. Dan geven we een zetpil. Tijd terug was hij zo verkouden en had veel pijn bij het hoesten waardoor hij niet kon eten en slapen, toen gaven we een zetpil. Maar toen hij de keer ervoor buikgriep had of toen hij verkouden was met koorts en bijna niet sliep door het hoesten maar geen pijn had dan geven we niks.
Dus ik kan me voorstellen als je kindje veel oorontstekingen heeft (ik weet zelf hoe pijnlijk dat kan zijn) dat je regelmatig een zetpil geeft..
één jaar geleden
Hier zijn er al een paar doosjes doorheen gegaan. Dit vooral doordat de kleine man van de 14 maanden die hij op de wereld is er al zeker 12 ziek is. Veel verkouden en daar heeft hij soms echt veel last van, de eerste maanden ook een aantal keer oorontsteking. Een zetpil doet dan toch veel voor hem. Maar ook bij de tandjes had hij er soms wel baat bij.
Liever niet te veel natuurlijk maar hij moet zich wel confortabel kunnen voelen
één jaar geleden
Bijna 14 maanden en ons eerste pakje is nog niet op. Ik moet zeggen dat ze wel redelijk vaak verkouden is maar vrij weinig koorts of pijn heeft. Bij koorts doen we het eigenlijk alleen in de avond voor ze gaat slapen, ze valt dan rustiger in slaap en slaapt beter.
één jaar geleden
Dankje wel iedereen
En ben blij dat ik niet de enige bent die dit heeft gelukkig
Hij is wel echt heel vaak ziek en heb ook al meedere keren van het ziekenhuis een paracetamool spiegel moeten opbouwen
Hij is ook al 2 keer opgenomen geweest
één jaar geleden
Onze dochter is nu 14 maanden en ik heb maar 2x een zetpil gebruikt🙈
één jaar geleden
Mijn dochter heeft pas buisjes gehad.
En die heeft in een half jaar tijd 10 x oorontsteking gehad.
Ik kan je zeggen het waren er veel.
Nu gebruik ik er veel minder.
Ze heeft regelmatig een loopoortje alleen dit doet fan geen pijn meer door de buisjes maar het is wel een naar gevoel in het begin voor je kindje omdat het moet wennen dat het eruit loopt.
Maar ben er ontzettend blij mee.
En het is niet gek hoor dat je er dan veel geef.