15 Reacties
9 maanden geleden
Dat is lief van jullie!
Er is zoveel keuze aan voeding. Wij hebben ook van de kruidvat voeding gebruikt, uiteindelijk hadden we anti reflux voeding nodig dus ik zou het bonnetje wel bewaren 😉
2-3 pakken per week gingen hier in het begin op. Wij deden ook op verzoek voeden…
9 maanden geleden
Ongeveer 1 pak per week en pak 1 is juist om te beginnen. De rest is opvolgmelk 😉
Heeft je schoonzus zelf ook voor de melk van de Kruidvat gekozen? Je kan namelijk niet zomaar switchen met voeding ivm buikkrampjes.
En over de ant reflux voeding (wat hopelijk niet nodig gaat zijn)... De johannesbroodpitmeel is ook los verkrijgbaar. Vond ik persoonlijk fijner, omdat je dan zelf de hoeveelheid kan bepalen en kan bij de normale voeding in
VRIEND
9 maanden geleden
Heel eerlijk, ik zou het niet durven gokken om zoveel pakken voeding te kopen. Stel dat haar kleintje deze voeding niet wil of dat dat ze iets anders nodig heeft, zit je met de pakken. Je mag kunstvoeding (zover ik weet) niet ruilen of terugbrengen. Zou je niet beter iets met een tegoed/cadeaubon kunnen doen met nep of lege pakken voeding, zodat je haar wel kan helpen?
9 maanden geleden
Je mag kunstvoeding inderdaad niet ruilen, nergens. dus misschien niet zo handig om zoveel pakken te kopen? Straks heeft de kleine koemelkallergie oid en dan zit je met 8 pakken.. dat zou wel heel zonde zijn. Wel heel lief natuurlijk!
9 maanden geleden
Beter maak je een taart met luiers en een cadeaubon, dan weet je zeker dat het gebruikt wordt
9 maanden geleden
Reactie op Nadieh_
Ik bedoele eigenlijk dat je qua merk niet zomaar kan switchen 🙈 dus dat je ...
Dat is niet waar. Nummer 1 bijna 100% hetzelfde ivm strenge regels. Tip: kijk de aflevering van keuringsdienst van waarde over kunstvoeding. Daarom is nummer 1 ook nooit in de aanbieding, dat mag niet.
VRIEND
9 maanden geleden
Reactie op XxAlysxx
Dat is niet waar. Nummer 1 bijna 100% hetzelfde ivm strenge regels. Tip: ki ...
Nee het is niet 100% hetzelfde en ook niet bijna. Ik ken de aflevering, maar zo hebben wij bewust gekozen voor Hipp, omdat hier geen maltodextrine (suikervervanger) aan toegevoegd is. Ik vind dat een groot verschil in soorten kunstvoeding.
Ik zou ook het risico niet nemen, je kan niks met voeding die je niet kan gebruiken.
9 maanden geleden
Reactie op Mama221122
Je mag kunstvoeding inderdaad niet ruilen, nergens. dus misschien niet zo h ...
Ik heb de pakken kunstvoeding van de Kruidvat gewoon om mogen ruilen voor dieetvoeding destijds. Maar wellicht had ik dan geluk met wie mij hielp? 🫣