27 Reacties

één jaar geleden

Dinsdag 4 weken en hier nog steeds 90 cc, ze lijkt er tevreden mee te zijn dus totdat ze zelf meer vraagt houden wij het hier op 90

één jaar geleden

mijn dochter is 2 weken nu, op advies van het consultatiebureau maak ik 100 cc maar vaak drinkt ze maar 90

één jaar geleden

Hier meisje van bijna 3 werkjes en drinkt 90cc.. tot ze zelf meer vraagt dan meer geven

één jaar geleden

Hier ook 90 cc water en 3 scheppen en ook 4 weken oud

één jaar geleden

Mijn zoon is dinsdagavond geboren en drinkt nu al 100cc

één jaar geleden

Reactie op rickvandepoll

Mijn zoon is dinsdagavond geboren en drinkt nu al 100cc
Mijn zoon dinsdagnacht en ook al 100😱

één jaar geleden

10 dagen oud en tussen de 70 en 80 CC, 8x per 24 uur.

één jaar geleden

Gewicht x 150 : het aantal voedingen, is de richtlijn. Als je kindje om meer vraagt, gewoon aanbieden.

één jaar geleden

Onze dochter is vandaag 1 week oud en drinkt nu 70 cc

één jaar geleden

Mijn zoontje geef ik 90 cc nu hij is morgen 7 dagen oud

één jaar geleden

Reactie op melisxo

Mijn zoon dinsdagnacht en ook al 100😱
Onze is 23-11 geboren en krijgt al 110😅 anders slaapt ie niet

één jaar geleden

Mijn zoon is nu bijna 2 weken en drinkt 110cc. Hij krijgt voor zijn gewicht precies genoeg binnen.

één jaar geleden

Hier 120ml, kleine is van 8 november

één jaar geleden

Hier mn 4e kindje nu vandaag 3 weken oud wij zitten op 150 nu 5 scheppen nan optipro 1 verzadeging ( gulzige baby ) Vaak volledig opdrinken van fles is meestal dat ze niet genoeg hebben met tgene wat aangeboden wordt alsook weet je niet of ze genoeg hebben of niet als ze alles opdrinken...

één jaar geleden

Ik geef borstvoeding. Maar het lukt me niet om 100% bv te geven. Hij valt in slaap. Dus ik geef er nog 30/40 cc kv erbij. Hoop de kv te kunnen afbouwen, weet niet hoe

één jaar geleden

Hier op 8/9 dagen al 90cc , grote eter is niet content. Ze is nu 2 weken en zou zelfs meer willen eten. We zijn snel naar die 90 moeten gaan omdat ze afviel omdat ze teveel kaka doet. Melk veranderd in overleg maar blijft ze doenW morgen naar een kinderarts. Nu komt ze wel al bij maar poepje ligt ook helemaal open

één jaar geleden

Reactie op Momtobe66

Ik geef borstvoeding. Maar het lukt me niet om 100% bv te geven. Hij valt i ...
Ik heb t zelfde probleem. Ik geef nu een flesje met het grootst deel met afgekolfde melk en de rest aan de borst.

één jaar geleden

Onze dochter is bijna 2 weken van 22 november. En krijgt 90 cc. Maar bij haar is t probleem dat ze 9 van 10x haar flesjes noet volledig opdrink. En ze maar aan 7 voedingen komt ipv 8 in 24 uur tijd.

één jaar geleden

Wij geven 120 met 4 scheppen! Kleine is ook 4 weken

één jaar geleden

Reactie op Sprutsje

Onze is 23-11 geboren en krijgt al 110😅 anders slaapt ie niet
Gelukkig niet de enige zo te lezen! Hier een zoon van 25-11 en drinkt ook al vanaf het begin af aan veel. Nu zitten we tussen de 100, met een uiterst geval van 140.. als dat laatste het geval is dan heeft ie ervoor of erna minder gedronken (bijv 70ml).