3 Reacties

9 maanden geleden

Misschien door teveel prikkels overdag? Drukke dagen ? Hoe gaan de slaapjes overdag? En ligt dan wel rustig in bed of is hij dan ook wakker? Mijn zoon gaat wel eens midden in de nacht in bed zitten even paar minuten en gaat zo weer liggen en verder slapen. Als hij ligt te kletsen dan is hij gewoon wakker, horen af en toe een kort huiltje in zijn slaap maar nooit hele gesprekken als hij slaapt.

9 maanden geleden

Reactie op Bediha

Misschien door teveel prikkels overdag? Drukke dagen ? Hoe gaan de slaapjes ...
Ja.. daar dacht ik ook aan. We doen niks anders dan daarvoor, maar hij krijgt misschien nu wel meer mee. Slaapje overdag gaat heel goed. 1 slaapje van 2 uur. Hierin doet hij heel beperkt/noet hoofdbonken en kletsen. Het is echt iets van de avond/nacht. Doordat hij blijft liggen (niet beweegt) en hij gewoon om dezelfde tijd wakker wordt, ging ik uit van een slapend kind. Maar het zou zomaar kunnen dat hij wakker is. In de ochtend is hij ook vaak een kletser (maar dan zit hij of staat hij) en wisselen de gesprekken zich af met klappen in de handjes en lachen. Dat doet hij in de nacht niet.

9 maanden geleden

Onze dochter doet niet hoofdbonken maar wel hoofdschudden. Echt giga hard en snel van links naar rechts. Ook maakt ze dan geluid. Ze praat inderdaad ook in haar slaap. Denk dat er weinig tegen te doen is. Ik heb zelf ook altijd hele gesprekken in mijn slaap, dus ze heeft het niet van een vreemde. Daarbij denk ik dat het belangrijk is of je kindje uitgerust wakker wordt, zolang dat het geval is, zou ik mij niet teveel zorgen maken