6 Reacties
één jaar geleden
Wat vervelend! Je voelt je gelijk (onnodig) zo schuldig. Je weet wel dat je ze niet voor alles kan behoeden maar toch enorm vervelend en gevoel van: Oh waarom was ik niet snel genoeg.
Onze dochter loopt los vanaf 10 maanden en is toen in de eerste dagen een keer enorm gestruikeld. En kwam met haar hoofdje tegen de deurpost aan. De zwelling nam na 2 a 3 dagen af en toen werd het gewoon een flinke blauwe plek. De blauwe plek was 10 dagen na de val ongeveer weg. Ze had er geen pijn aan en vond aanraking ook prima.
Hopelijk is het snel voorbij!
één jaar geleden
Reactie op Zonnestraal2022×
Wat vervelend! Je voelt je gelijk (onnodig) zo schuldig. Je weet wel dat je ...
Indd, het is zo zielig ook, als ik het aanraak vindt ze het niet prettig dus ze zal wel flink er last van hebben. Ik ben altijd bang dat ze dan een hersenschudding of een bloeding of iets heeft…. Gelukkig nam de zwelling bij jullie snel af hopelijk bij ons ook.
één jaar geleden
Reactie op Chanina
Indd, het is zo zielig ook, als ik het aanraak vindt ze het niet prettig du ...
Wij zijn toen met haar naar de huisarts geweest. Die gaf aan dat een kindje van die leeftijd bij een hersenschudding vaak flink moet braken. En dan ook meerdere keren per dag. Ook zei hij dat een bloeding zelden gebeurt en dat je kindje dan enorm loom en vertraagd reageert. Hij zei dat huilen na de botsing een goed teken is. En dat als ze daarna gewoon normaal spelen en niet veel huilen naar het hoofdje grijpen of dus braken, het in orde is. En dat die klachten zich binnen 24 uur voordoen.
Zo heel veel tekst haha. Maar dan voel je je misschien wat geruster 😊
één jaar geleden
Je kunt ook met een lampje in de ogen schijnen en kijken of de pupillen reageren (kleiner worden en weer groter als je het lampje weg doet). Is mij verteld dat de pupillen vaak niet kleiner worden als je erin schijnt bij een hersenschudding