45 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben langsgegaan bij de HA en ze heeft medicatie voorgeschreven die ik wel mag nemen mss beter ook eens langsgaan

4 jaar geleden

Zo mooi, heb vorige week wel 80x geniet in een minuut bizar..

4 jaar geleden

Reactie op yazzzz123

Ik ben langsgegaan bij de HA en ze heeft medicatie voorgeschreven die ik we ...
Ja was ik ook van plan om morgen te bellen, maar misschien had iemand nog tips. misschien tips in andere homeopathische middelen die goed werken? Wil medicatie toch een beetje vermijden. Ooit in de wandelgangen gehoor dat vlierbloesem ook zou helpen?

4 jaar geleden

Reactie op yazzzz123

Ik ben langsgegaan bij de HA en ze heeft medicatie voorgeschreven die ik we ...
Geen idee van, ik probeer ook zo lang mogelijk uit te stellen, probeer vnl met oogdruppels en neusspray

4 jaar geleden

Hey het schijnt dat het eten van lokale honing kan helpen bij het verminderen van hooikoortsklachten. Ik weet alleen zo niet of dit ook meteen op korte termijn werkt. Maar misschien het proberen waard om je supermarkt honing te vervangen door lokale honing.

4 jaar geleden

Ze zeggen dat als je een pissebed eet dat je dan van je klachten af bent🤣 of dit waar is weet ik niet.. je kunt het altijd proberen als laatste optie 😛

4 jaar geleden

Ik heb ook heel intens last van hooikoorts, 100x niezen op een dag, al mijn holtes verstopt en geïrriteerd, sliep niet meer, etc. bij mij werken de homeopathische opties en zoals honing uit de buurt niet. (Trouwens ook oppassen met rauwe honing tijdens zwangerschap). Heb toch maar de huisarts gebeld en goed overlegd wat veilig is om te gebruiken tijdens zwangerschap. Heb nu loratidine tabletjes en een neusspray van de apotheek, wat een opluchting!

4 jaar geleden

Ik was ook al bang dat je niks mocht gebruiken , ook ik ga dan naar even de HA bellen . Want het ergste moet nog komen 🙈

4 jaar geleden

Ja het kan inderdaad erger of minder erg worden door zwangerschapshormonen. Ik heb het geluk dat mijn huisstofmijt-allergie ineens is verdwenen 😆

4 jaar geleden

Ook erg last van m’n ogen, bijenpollen hielpen altijd goed maar dat mag nu niet☹️ oogdruppels halen dan maar. Nooit eerder geprobeerd

4 jaar geleden

cetirizine, dat kun je gewoon kopen bij de drogist of sommige supermarkten 👍🏻

4 jaar geleden

Ik heb iets gekregen van de huisarts maar mijn darmen gaan er niet zo goed op 🤭 Of dit komt door de hooikoorts of een buikgriep? Maar jeetje wat een pijn in mijn buik 🤯

4 jaar geleden

Reactie op Fay Bella

Ik heb iets gekregen van de huisarts maar mijn darmen gaan er niet zo goed ...
Ow dit klinkt niet fijn , welk medicijn heb je gekregen ? Ik heb dan nog geen medicijnen maar mijn darmen zijn vandaag ook beetje over de zeik 🙈

4 jaar geleden

Probeer eens kwartelei van Orthica. Werkt schijnbaar super goed bij hooikoorts.

4 jaar geleden

Reactie op Daiis9

Ow dit klinkt niet fijn , welk medicijn heb je gekregen ? Ik heb dan nog ge ...
Ik heb Cetirizine gekregen! Maar de huisarts zei dat mijn darmen ook van streek konden zijn van de hooikoorts zelf? Ik denk ook een combinatie met de zwangerschap want heb het nooit eerder gehad🤔

4 jaar geleden

Reactie op Daantje 1

Probeer eens kwartelei van Orthica. Werkt schijnbaar super goed bij hooikoo ...
Ga ik eens opzoeken! Ik gebruik meerdere dingen van Orthica.

4 jaar geleden

Men, hier laait de hooikoorts (voor grassen) ook ineens erg op en meer last er van dan normaal. Hoewel het ook nog best kan dat ik het minder goed kan hebben met m’n misselijkheid en vermoeidheid… Maar dames hier die nog nieuwe tips hebben? Krijg morgen van de huisarts te horen wat ‘mag’, maar wil graag zoveel mogelijk tips horen, ben er ook echt beroerd van zeg!

4 jaar geleden

Ik heb ook cetrizine gekregen van HA maar gynaecoloog raadde het af dat ik dit dagelijks gebruik, ze zei bij voorkeur enkel indien je niet anders kan dus nu gewoon aan het incasseren 🥲

4 jaar geleden

Ik heb ook erge hooikoorts en ben me aan het inlezen over tapen. Er staat ook dat het kan helpen bij menstruatieklachten, maar wil uitsluiten dat het invloed heeft op m’n zwangerschap.

4 jaar geleden

Cetrizine tabletjes zijn veilig die kan je zonder recept ophalen bij de apotheek en flucticason neusspray, daar heb je wel een recept voor nodig maar werkt top!