6 Reacties
9 maanden geleden
Alsof je mijn situatie beschrijft 😅. Ook een driftige dreumes en 35 weken zwanger…
9 maanden geleden
Gelukkig kan ik je als mama van 2 kindjes, nu bijna 3 jaar en eentje van 16 maanden vertellen dat het een fase is en echt weer over gaat. Met de oudste hebben we dit ook een tijdje gehad en daar schrik je dan ook even van maar het gaat echt weer over en het wordt veel minder. Het is even zwaar en zeker als je zwanger bent want dan vliegen de hormonen door je lijf maar hou vol ❤️. Ik had toen ik zwanger was van nummer 2 heel erg last juist van die verlatingsangst van m'n oudste, ik zette haar af bij de opvang en altijd huilen. Ik heb zelfs een x staan huilen daar. Lullige is dat na 5 minuten je kind gewoon weer lekker speelt -.- Maar het kwam puur door die hormonen..
8 maanden geleden
Hier ook.. niks is goed 😅 trui aan doen of verschonen is kind in de houdgreep houden. Om alles huilen en driftbuien en dan zichzelf expres pijn doen. Heftig fase die al echt maanden duurt. Hele pittige dreumes die weet wat ze wil.. Hoop zo dat als ze straks wat ouder is ze wat rustig wordt..