7 Reacties

één jaar geleden

Meer dan aanbieden kan je niet doen, dwingen kan je niet. Ik zou niet het echt anders doen zoals je nu doet, wij hebben ook niet altijd dezelfde trek en dorst. En misschien drinkt ze vanavond ineens weer heel veel, dat kan echt. Mijn oudste drinkt in de avond voor het naar bed gegaan ook juist heel veel.

één jaar geleden

Hier een hele moeilijke eter. Wij bieden gewoon meerdere keren per dag verschillende dingen aan. Dwingen doe ik niet want ik wil geen afkeer tegen eten gaan stimuleren. Soms is het super frustrerend maar kind groeit goed en is vrolijk dus het zal wel goed zijn denk ik dan maar.

één jaar geleden

Same here sinds kort, en soms heeft ie een goeie dag en dan gaat alles er prima in en andere dagen wordt alles geweigerd. Of bij opa en oma en de opvang gaat het top maar thuis moet ie er niks van hebben.. zeer frustrerend en vindt het ook moeilijk om altijd van me af te kunnen zetten..

één jaar geleden

Hier ook al sinds zondag. Wel al 2x gespuugd en 1x koorts gemeten. Lijkt iets in de weg te zitten. Haar vader ligt nu ook ziek te bed. 😅 Misschien heeft jouw dochter ook wat last van haar maag?

één jaar geleden

Helaas een dood ziek kind. Komt aan beide kanten eruit weinig drinken en eten. Heel de dag spugen en diarree

één jaar geleden

Had onze kleine ook toen tanden doorkwamen… Toen at hij 2 dagen niet echt en drinken ging met moeite. Uiteindelijk kwam het wel weer goed. We hebben bijv de in bijtringen in de vriezer liggen waar we beetje water opdeden zo kreeg hij wel wat vocht binnen. Heeft jouw dochter koorts? In dat geval zou ik het in de gaten houden dat ze wel blijft drinken.

één jaar geleden

Hier duidt dat op tandjes 😬.