Heee allemaal,
Dochter is nu 14 maanden, ze is altijd een makkelijke slaper geweest en ging makkelijk naar bed.
Nu sinds zaterdagavond is het iedere keer hysterisch huilen met naar bed gaan. Als ik haar eruit haal is het goed. Overdag in bed leggen gaat ook prima maar in de avond drama…..
Is dit echt nog sprong 9? Heel de sprong is het slapen goed gegaan, en de sprong moet nu voorbij zijn….. al gaat natuurlijk niet alles volgens schema. Maar vind het zo sneu voor haar.
Hier precies hetzelfde. Zoontje van 14 maanden is ook compleet overstuur als hij s avonds naar bed moet sinds dit weekend. Overdag niks aan de hand maar ‘s avonds de hele tijd staan en huilen.
hier ook vanaf t weekend. nam hem eerst telkens mee na beneden maar is puur testen blij nu boven hou hem tegen me aan en leg hem terug zeg verder niks, dat begon met 10 x en sinds vandaag nog maar 1 x en gaf zich neer 🤣
hier ook vanaf t weekend. nam hem eerst telkens mee na beneden maar is puur ...
Ja ik heb haar vandaag ook eventjes laten huilen en was nog geen 2 minuten toen het al minder werd…. Maar vraag me dan af wat het ineens is… misschien inderdaad even testen 😅
Hier sinds een aantal weken ook. We knuffelen haar tot ze in slaap, duurt 5-15 min. Slaapregressie, tandjes, sprong,… Het kan vanalles zijn. Ze werd ‘s nachts ook wakker en/of huilen. We leggen haar dan tussen ons en dan slaapt ze rustig verder. Nabijheid? Geen idee, we maken er ons geen grote zorgen over.
Hier vorige week precies hetzelfde, ik merkte zelf als ik haar te vroeg in bed lag was het drama ( tussen 6/7) nu een aantal dagen gaat ze pas tussen 8/9 naar bed en sinds dien geen last meer van