45 Reacties

2 jaar geleden

ja, Wij gingen naar Disney en naar Gran canaria. Dus hadden hem nodig. :)

2 jaar geleden

Ik heb een idkaart. Dit omdat we laatst naar Luxemburg zijn geweest en je er dan 1tje moet hebben. Anderzijds vind ik het ook wel leuk om te hebben🤭

2 jaar geleden

Ja, wij hebben die al laten maken met 6 weken. Het gebeurd niet vaak, maar zorg mag geweigerd worden zonder id of paspoort.

2 jaar geleden

Ik dacht dat het verplicht was om een id kaart voor je baby te hebben. Als je baby zorg nodig heeft heb je geloof ik een id kaart nodig. Ons zoontje is 8 maanden en wij laten komende vrijdag eentje maken

2 jaar geleden

Paspoort, omdat we dit jaar in Europa op vakantie gaan en volgend jaar buiten de EU.

2 jaar geleden

Ja, id kaart. Onze dochter heeft veel afspraak in het ziekenhuis en het moest zsm gebeuren.

2 jaar geleden

Paspoort Waar ik van op keek Ben je officieel verplicht een indentiteitskaart of paspoort te kunnen. Laten zien voor vergoeding van medische zorg Al maak ik me daar niet zo druk om Wij zijn op vlieg vakantie geweest en voor de zekerheid meteen een paspoort voor het geval de volgende vakantie een verre reis zou worden

2 jaar geleden

Id kaart was nodig voor de vakantie! En handig voor medische zorg.

2 jaar geleden

Ja wij hebben een paspoort laten maken. Sinds dit jaar wordt er strenger gecontroleerd in het ziekenhuis, zonder id geen patientenpas en de kans dat je geweigerd wordt steeds groter. Daarnaast heeft mijn man familie in Engeland en daar is een paspoort nodig, dus vandaar de keus voor een paspoort.

2 jaar geleden

Wow ik had geen idee dat dit nu al nodig was. Dank! Wij gaan dan ook binnenkort een ID aanmaken. Voor de zekerheid…

2 jaar geleden

Paspoort omdat we naar Italië gingen. Hebben het voor beide kinderen

2 jaar geleden

Paspoort omdat we op vakantie gaan naar het buitenland en volgend jaar wellicht buiten Europa. En ook stel voor medische zorg, heb je ook id/paspoort nodig.

2 jaar geleden

ID kaart. Met 9 weken al. Kinderen onder de 14 jaar zijn uitgezonderd van de identificatieplicht, behalve in de zorg en openbaar vervoer. Gewoon fijn om op zak te hebben en daarmee ook alvast voor tripjes naar buitenland.

2 jaar geleden

Yep een paspoort. Hij had het nodig voor een zkh opname. Je bent verplicht om dit te hebben.. en ook natuurlijk om op vakantie te gaan 😁

2 jaar geleden

Reactie op PLGBRS2020

ID kaart. Met 9 weken al. Kinderen onder de 14 jaar zijn uitgezonderd van d ...

2 jaar geleden

Bij de eerste een ID-kaart gaan halen omdat het ziekenhuis dit nodig had. Bij de tweede een ID-kaart gaan halen omdat we op vakantie gingen.

2 jaar geleden

Ja, ID kaart met 10 weken omdat we op vakantie gingen.

2 jaar geleden

Jap met 6 weken ivm vakantie en ID plicht

2 jaar geleden

Oh jeetje als ik lees hoeveel van jullie het wel goed geregeld hebben. Goed bezig allemaal! Zoontje heeft nu enorm last van eczeem in zijn gezicht maar als dat weg is toch maar eens gauw gaan regelen dus

2 jaar geleden

Ik ga het ook aanvragen 2x want baby en peuter en vakantie. Wie weet hoe dat zit met de foto? Paspoort is 5 jaar geldig, maar een baby veranderd natuurlijk enorm. Hoe die er nu uit ziet en met 4 jaar is nog al een verschil..