14 Reacties

4 maanden geleden

Amai nog niet 😅🫣 Super eigenwijs hier momenteel 😳😅 Hij wordt 26/10 2 jaar. Hij laat duidelijk weten wat hij wel en niet wil 🫣😅 Al ga ik daar niet te vaak op in. Als het iets is wat moet gebeuren kan hij zoveel nee zeggen als hij wil 😅 vb pyama aandoen ? Nee! Ohjawel hoor! 😂

4 maanden geleden

Omg jaaa ik dacht laatste ook van huhh begint dit nu al 🤪. Maar soms heb ik ook het idee dat niet snapt of weet waar ie nee tegen zegt. Tijdens eten is het wel glas helder als het echt Nee is…

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Vooral dat nee zeggen terwijl hij eigenlijk wel ja wil. Oh en als hij dan wel echt nee bedoelt, maar ja moet gaat hij heel demonstratief op de grond zitten of liggen haha

4 maanden geleden

Ja hoor, enjoy de club! 20 maanden hie

4 maanden geleden

Hahaha ja hoor, al 2 maanden is alles nee. Sinds de vakantie kan ze nu ook ja zeggen, maar dan zegt ze uhu🤣 met een half knikje. Heel fijn dat de communicatieskills beter worden haha

4 maanden geleden

Yup hier ook! Super gezellig, sinds twee dagen voordat we op vakantie gingen. Naar bed gaan is ook echt een draaaama. Ze kan gillen als een speenvarken. “Neeeeeeeeee!!!!” Oef 😅

4 maanden geleden

Onze oudste begon daar ook vroeg mee. Hij is nu net 4 jaar en het wordt wat minder 😂🤣

4 maanden geleden

Ja met zowel jongste als de oudste. Begint met de oudste ietsje minder te worden(is nu 3,5 jaar haha)

4 maanden geleden

Jaaa, we zitten er helemaal in. Vooral bij dingen waar ze bij geholpen moet worden schreeuwt ze nee, en laat ook duidelijk merken dat nee nee is. 😅

4 maanden geleden

Owjee,hier ook 21maanden maar nog niet zo erg als hier wordt omschreven.....Ik ga me mentaal vast voorbereiden😅

4 maanden geleden

Dit is hier al aan de gang vanaf 18 maanden😂😅tegenwoordig schudt ze ook haar hoofd erbij 🙄

4 maanden geleden

Onze zoon is nu ook 21 maanden! En hij zegt eigelijk alleen maar ja op alles en auto🤣 (zal nog wel veranderen)😅

4 maanden geleden

Haha, hier ook. Maar dan ook al in zinnen van 4 woorden, dus kan helaas niet doen alsof ik niet snap wat ze bedoeld.🤣

4 maanden geleden

Iemand gaf mij ooit de tip om opties aan te bieden. Soms zegt ze dan nog steeds nee, maar vaak kijkt ze mij ook vragend aan van huh wat, hier kan ik geen nee of ja op antwoorden. En dan krijg ik wel haar schoenen aan of iets dergelijks