21 maanden oud is ons zoontje en sinds een paar dagen hebben we echt een peuterpuber in huis..
In de stoel, NEE!
In de auto, NEE!
Avond eten, NEE!
Tandenpoetsen, NEE!
En ga zo maar door. Het lastige is dat het soms toch wel een ja is.. maar gewoon nee zeggen is blijkbaar belangrijker!
Nog meer mama’s of papa’s die dit nu ook hebben?
Amai nog niet 😅🫣
Super eigenwijs hier momenteel 😳😅
Hij wordt 26/10 2 jaar.
Hij laat duidelijk weten wat hij wel en niet wil 🫣😅
Al ga ik daar niet te vaak op in. Als het iets is wat moet gebeuren kan hij zoveel nee zeggen als hij wil 😅 vb pyama aandoen ? Nee! Ohjawel hoor! 😂
Omg jaaa ik dacht laatste ook van huhh begint dit nu al 🤪. Maar soms heb ik ook het idee dat niet snapt of weet waar ie nee tegen zegt. Tijdens eten is het wel glas helder als het echt Nee is…
Hier precies hetzelfde!
Vooral dat nee zeggen terwijl hij eigenlijk wel ja wil.
Oh en als hij dan wel echt nee bedoelt, maar ja moet gaat hij heel demonstratief op de grond zitten of liggen haha
Hahaha ja hoor, al 2 maanden is alles nee. Sinds de vakantie kan ze nu ook ja zeggen, maar dan zegt ze uhu🤣 met een half knikje. Heel fijn dat de communicatieskills beter worden haha
Yup hier ook! Super gezellig, sinds twee dagen voordat we op vakantie gingen. Naar bed gaan is ook echt een draaaama. Ze kan gillen als een speenvarken. “Neeeeeeeeee!!!!” Oef 😅
Iemand gaf mij ooit de tip om opties aan te bieden. Soms zegt ze dan nog steeds nee, maar vaak kijkt ze mij ook vragend aan van huh wat, hier kan ik geen nee of ja op antwoorden. En dan krijg ik wel haar schoenen aan of iets dergelijks