6 Reacties
2 maanden geleden
Hey, gefeliciteerd met je 2de zwangerschap als eerst🥰
Heb je hierover met hem gesproken? Ik weet gewoon van mijn partner dat ik het gewoon moet vragen en niet moet wachten tot hij mij begrijpt. Mannen zijn gewoon anders. Ik zou hem vertellen wat je precies voelt en huil het gewoon uit en juist bij hem.
2 maanden geleden
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰❤️!
De meeste mannen hebben dit soort dingen niet door en moeten even met beide benen op de grond gezet worden! Ik zou dit dus zeker met hem bespreken en goed uitleggen wat je denkt en ook waarom. Als je je gevoel niet uitspreekt zal de situatie niet veranderen en zul je je waarschijnlijk zo blijven voelen.
Succes 🥰🍀😘
2 maanden geleden
Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap! ❤️
Ik heb er ook twee en ik kan je vertellen dat het heel fijn is als je ook de steun en hulp hebt van je partner. Van 1 naar 2 is best een pittige stap. Dus stap 1 is ook echt het uitspreken naar hem hoe je je voelt.
Daarnaast is het zo dat ik het ook heel lastig vond om bijvoorbeeld oppas te regelen om even met z'n tweeën weg te kunnen of zelf weg te gaan. Ik heb nu een oppas meisje erbij en die betaal ik naast dat we hulp hebben van onze ouders. Zo kunnen we ook even samen weg of ik kan zelf een keer weg. Of je doet een vriendinnenavond bij jezelf thuis of je zoekt een leuke sportclub, daar heb ik veel leuke vriendinnen opgedaan ook met mn zwangerschap.(of yoga of zwangerschapszwemmen)
Ik weet niet welke omgeving je woont?
23 dagen geleden
Wat verwacht je van hem, minimaal? Wat hoop je van hem? En hoe ziet jouw droom plaatje eruit?
Ik ben het eens met wat de anderen zeggen. Praat erover met hem.