13 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring na de bevalling maar ik heb ze gebruikt na een miskraam dat was het makkelijkste en heb ze nu in huis voor na de bevalling heb ze via amazon besteld 4, pakken van 7 voor 15 euro

3 jaar geleden

Geen ervaring na de bevalling maar ik heb ze gebruikt na een miskraam dat w ...
Hee, heb je een linkje?

3 jaar geleden

Reactie op Amyamie

Hee, heb je een linkje?

3 jaar geleden

Geen ervaring met incontinentie broekjes maar voor de eerste dagen/week was ik blij met kraamverband. Bloedverlies van een miskraam is niet hetzelfde als na een bevalling.

3 jaar geleden

Ik heb ze ook gehaald voor na me bevalling van de kruidvat! Leek me beter zitten dan een verband haha

3 jaar geleden

Na mijn vorige bevalling gebruikt en heb ze nu weer in huis! Vond het zeker voor de eerste week en ideaal en daarna nog een tijdje voor de nacht omdat het niet verschuift

3 jaar geleden

Wat is het verschil tussen een netbroekje en een incontinentie broekje? Het is beide nieuw voor mij dus ben benieuwd naar t verschil

3 jaar geleden

Geen ervaring na de bevalling maar ik heb ze gebruikt na een miskraam dat w ...
Thanks! Ga ik daar ook even kijken.

3 jaar geleden

Reactie op Sssham

Wat is het verschil tussen een netbroekje en een incontinentie broekje? Het ...
Incontinentie broekjes zijn officieel bedoeld voor urine verlies en hebben een ingebouwde pad. Die netbroekjes zijn zonder pad die moet je daar zelf nog in doen. X

3 jaar geleden

Reactie op Eiramenna1990

Na mijn vorige bevalling gebruikt en heb ze nu weer in huis! Vond het zeker ...
Mij lijkt het ook ideaal! Maar was het genoeg voor de eerste dagen waarin je zo heftig vloeit?

3 jaar geleden

Reactie op Noahmybaby

Ik heb ze ook gehaald voor na me bevalling van de kruidvat! Leek me beter z ...
Mij dus ook inderdaad!

3 jaar geleden

Reactie op YP

Incontinentie broekjes zijn officieel bedoeld voor urine verlies en hebben ...
Ahh okii thankss, ik dacht dat er al een pad zat in het netbroekje馃檲 dan lijk mij zo鈥檔 incontinentie broekje echt handig voor na de bevalling!

3 jaar geleden

Reactie op IlseJeffAaron

Geen ervaring met incontinentie broekjes maar voor de eerste dagen/week was ...
Klopt! Dit is m鈥檔 2e kindje dus weet dat je heftig kan vloeien, zeker de eerste dagen. Maar hoor toch wel verhalen dat mensen aan die broekjes genoeg hadden ook de eerste dagen.