3 Reacties
7 maanden geleden
Onze zoon van ruim 1,5 ligt ook wel vaker lekker in bed met de ogen open. Blijkbaar vindt hij dat lekker en kan hij nog lekker wat uitrusten. Hij doet een aantal maar 1 dutje wat varieert van 1,5 uur tot soms wel 3 uur. Daarna kan hij ook wel vaker nog gewoon lekker wat liggen. Heerlijk dat hij dat zo lekker vindt
Is er iets waar je je zorgen om maakt?
7 maanden geleden
Ik maak me er niet perse zorgen om, maar zie nu ook dat ik het niet helemaal volledig heb uitgelegd..
Het is wanneer ze in de avond/nacht bijvoorbeeld al een paar uur heeft geslapen en dan ineens wakker wordt en dus een poosje blijft..
Bij haar middagdutje ligt ze inderdaad ook nog wel eens lekker te keutelen in der bedje, maar dan zit haar slaap er echt op, maar in de avond/nacht natuurlijk niet..
Ze is nog steeds vrolijk en lief dus nee, geen zorgen. Maar vind het wel vreemd
7 maanden geleden
Er is niks om je zorgen over te maken. Wij mensen kennen 4 verschillende slaapfases. Daarvan is wakker zijn er 1. Meerdere keren in de nacht zal je deze 4 slaapfases doorlopen. En dus ook meerdere keren per nacht een klein tijdje wakker zijn. Dit geld voor ons als ook voor onze kinderen.