7 Reacties
één jaar geleden
Heb ik hier ook gehad, toen ik zwanger was van mijn zoontje. Erg ligt bloedverlies (roze van kleur). Ik dacht ook het begin van mijn menstruatie, maar toen dat niet doorzette ben ik gaan testen en was ik dus zwanger. Verder ook niets van gevoeld.
Van waar zoveel stress? Hopelijk nu inmiddels niet meer
één jaar geleden
Reactie op Dawn
Heb ik hier ook gehad, toen ik zwanger was van mijn zoontje. Erg ligt bloed ...
Omdat ik 2.5 jaar terug ook een miskraam heb gehad. Het bloedverlied heeft vanaf dinsdagavond aangehouden. Heb nu ook geen pijnlijke borsten meer die ik de afgelopen anderhalve week wel had etc. Dus ben heel bang dat het nu weer mis is. Heb het ziekenhuis gebeld omdat ik samen met mijn partner daar een fertiliteitstraject zou starten. Maar we raakte net voor dat traject toch zelf zwanger. Ik had a.s. dinsdag mijn eerste echo gepland. Dit is een paar dagen vervroegd door mijn mijn bloedingen dus kan straks om 9.30u al terecht.
één jaar geleden
Och nee, wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte voor jou en je partner. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en misschien vind je klein beetje troost in het feit dat van je ongeboren kindjes voor altijd hun DNA bij je draagt en ze zo toch nog een beetje bij je zijn. ❤️