19 Reacties

茅茅n jaar geleden

100% pindakaas(Ah merk) en boter gaat hier goed .

茅茅n jaar geleden

Ja ik ben ook benieuwd! Ik heb vaak pindakaas of notenpasta. Sinds kort ook stroop. Dat vond ie helemaal een hit, maar dit is super zoet natuurlijk

茅茅n jaar geleden

ham, zuivelspread, vega smeerworst, kipfilet, ei, pindakaas, appel/dadel stroop.

茅茅n jaar geleden

Jam, alle smaaken wel. Pindakaas, rozenborteljam, appelstroop ( hier wel een koemelkallergie) Maar anders zou, bijvoorbeeld ook gewoon hagelslag, kaas, smeerkaas, smeerworst.. Eigelijks alles wel van wat jij ook ok je broodje doet..

茅茅n jaar geleden

Zuivelspread, kipfilet, vega smeerworst, geprakt fruit, avocado, ei, 100% pindakaas

茅茅n jaar geleden

Zonnatura jam, appelstroop, smeerkaas kids, roomboter met gemalen nootjes, 100% pindakaas, notenpasta of zuivelspread.

茅茅n jaar geleden

Oh en de peer/framboos spread van de kleine keuken vind ze ook heerlijk!

茅茅n jaar geleden

Avocado is hier feest, verder notenpasta, Philadelphia, soms stroop, pindakaas met banaan, boter, hummus of groente mix iets zonder veel suiker en zout.

茅茅n jaar geleden

Fruit spreads van de kleine keuken, pindakaas, zuivelspread, kids smeerkaas, appel dadel stroop van de kleine keuken, soms ook die chocopasta daarvan.

茅茅n jaar geleden

stroop geitenkaas jam zn bepaalde siroop die bij de honing vaak staat haha in ei wikkelen

茅茅n jaar geleden

Alles 馃.

茅茅n jaar geleden

Hier (nog) geen koemelk producten. Wel creamy van violife (vegan roomkaas), jam, boter, (vegan) kaas, vleeswaren, binnenkort pindakaas proberen. Bedankt voor de inspiratie haha, ga weer wat nieuwe dingen toevoegen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier (nog) geen koemelk producten. Wel creamy van violife (vegan roomkaas), ...
Hoi hoi.. Waar heb je de vegan roomkaas weg als kk vragen mag ?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Hoi hoi.. Waar heb je de vegan roomkaas weg als kk vragen mag ?
Van de Jumbo! Waren laatst in de aanbieding. Creamy van Violife

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Van de Jumbo! Waren laatst in de aanbieding. Creamy van Violife
Ah super dankjewel. Ga eens kijken hier bij ons of ik het kan vinden

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Ah super dankjewel. Ga eens kijken hier bij ons of ik het kan vinden
Graag gedaan. Ik vind hem zelf ook echt goed!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier (nog) geen koemelk producten. Wel creamy van violife (vegan roomkaas), ...
Hummes is trouwens ook lekker voor de afwisseling!

茅茅n jaar geleden

Ik vind de broodbeleg knijpzakjes van mama Deli echt heel fijn. Super gezond en m鈥檔 zoontje vindt het erg lekker!

茅茅n jaar geleden

Hummus, naturel Philadelphia, 100% pindakaas, jam, stroop, honing, smeerkaas, soms plakje kipfilet.