5 Reacties
6 maanden geleden
Ja, en ik pak m gewoon op. Ik heb meestal wel de draagzak bij me voor als het me te zwaar wordt, zo niet dan toch maar in de de wandelwagen met wat tegenstribbelen. Maar zo lang ik m vast kan houden doe ik dat gewoon, kennelijk heeft ie daar behoefte aan denk ik dan. Zal wel weer zo'n fase zijn ;)
6 maanden geleden
Oooh herkenbaar! Sinds een ruime week zit mijn zoontje bijna aan mij vastgeplakt. Wil de hele tijd opgepakt worden. Vooral als papa ook in de buurt is.. Hoop dat het een fase is.
Ik ben ook hoogzwanger en had ook de theorie dat hij aanvoelt dat er binnenkort iets veranderd.
6 maanden geleden
Onze oudste had dit nog erger dan onze jongste nu heeft. Ik heb er altijd aan toegegeven. Ik zag het maar als compliment dat hij zich veilig voelde bij mij 🥰 en hij ging vanzelf steeds meer afstand nemen en andere mensen ook weer ik vertrouwen nemen. En als ik weg moest was het even huilen, maar zodra ik uit beeld was was het gauw over en bij thuiskomst extra kroelen en claimen, haha
6 maanden geleden
Mijn dochter heeft dit vanaf de geboorte en ik geef er aan toe. Als ik ga werken zwaait ze me wel met plezier uit en is ze bij papa. Daar hangt ze niet aan als een baby aapje 😊