34 Reacties

één jaar geleden

Reactie op mamalinlin

Huh? Waar dan? Ik woon in Amsterdam maar hier staan alle schappen nog gewoo ...
Wij wonen in Almelo 😊

één jaar geleden

Ik heb nog die van de kruitvat liggen. Mogen overgenomen worden. Wij zijn toch overgegaan op de anti reflux viel bij onze dame beter

één jaar geleden

Haarlem - AH Schipholweg, voor wie in de buurt woont 😃.

één jaar geleden

Heb inmiddels 35 pakken,mijn zusje werkt bij de jumbo en had wat besteldvoor me en heb familie en vrienden gevraagd. Zoals ikvan mijn zusje begreep kunnrn ze nog bestellen tot mei en dan is het afgelopen. Ik heb in iedergeval eerst genoeg,mijn zoontje heefthetnog steeds nodig en ga ermaar vanuit dat dit nog poos door zal gaan. He liever teveel als teweinig dan.

Reactie op Bediha

Heb inmiddels 35 pakken,mijn zusje werkt bij de jumbo en had wat besteldvoo ...
35 pakken?ga je het geven tot hij 4 jaar oud is?😳😅😂

één jaar geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

35 pakken?ga je het geven tot hij 4 jaar oud is?😳😅😂
Ik doe 5 dagen met een pak, en ga er vanuit dat ik dit moet blijven gebruiken tot zijn 1e jaar,beter teveel als te weinig dacht ik🙂

één jaar geleden

Reactie op Bediha

Heb inmiddels 35 pakken,mijn zusje werkt bij de jumbo en had wat besteldvoo ...
Ennnn dit, beste mensen, is hoe schaarste ontstaat terwijl het er nog niet is. Laat je nog wat over voor de rest?

één jaar geleden

Reactie op Lotte385

Ennnn dit, beste mensen, is hoe schaarste ontstaat terwijl het er nog niet ...
Als je niet weet wat ik heb meegemaakt dan moet je je commentaar maar voor je houden. Als het om mijn kind gaat dan reis ik stad en land af om nog meer te halen.

één jaar geleden

Reactie op Bediha

Als je niet weet wat ik heb meegemaakt dan moet je je commentaar maar voor ...
Zo ken ik er nog wel een, op die manier is niemand ooit meer aanspreekbaar op hun gedrag "als je niet weet wat ik heb meegemaakt". Vervelend voor je maar er zijn nog duizenden mensen met baby's die het spul ook nodig hebben en zich net zo hard zorgen maken om hun kind.

één jaar geleden

Ik gebruik de bio variant van Pitt & Pitt. Heb zelf die van nutrilon niet gebruikt dus kan ze niet vergelijken maar wij zijn heel tevreden over deze, vooral omdat je zelf kan bepalen hoeveel je toevoegt.

één jaar geleden

Reactie op Lotte385

Zo ken ik er nog wel een, op die manier is niemand ooit meer aanspreekbaar ...
Wie ben jij om mij aan te spreken dan? Jij zal waarschijnlijk in de winkel denken oh ligt nog maar 1 pak naja laat ik die liggen voor een ander, ook al zal je het hard nodig hebben. Met 35 pakken die ik heb, heb ik niet alles leeg gekocht. Oh en mensen die praten zoals jij zijn zelf de grootste hamsteraars.

één jaar geleden

Lieve dames geen ruzie maken onder mijn gewone vraag. We proberen het allemaal zo goed mogelijk te doen voor onze kleintjes 🥰 beetje liever zijn voor elkaar soms. Je kent je eigen kindje goed, en elk kindje is anders. Ze doen alles allemaal al zo knap! 🤩We kunnen elkaars tips en adviezen hard gebruiken! 🤗💕

Reactie op Bediha

Ik doe 5 dagen met een pak, en ga er vanuit dat ik dit moet blijven gebruik ...
Gelukkig vat je het goed op was ook een grapje😃😬

één jaar geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Gelukkig vat je het goed op was ook een grapje😃😬
Het is ook de manier waarop iets gezegd word🙂 Kan tegen een geintje. Ga niet zomaarvoor mijn lol zoveel pakken kopen of bestellen. En ja er zijn meerdere baby's die dit nodig hebben. Maar als je keer op keer problemen hebt gehad met gezondheid van je kind dan ga je ook zoveel pakken halen.