33 Reacties

3 jaar geleden

Wat een leuk idee! Onze lijst is een mengelmoes van kleren, boeken, houten speelgoed en de duurdere dingen zoals een stoel. Dat laatste is ook meer voor onszelf maar ook als mensen samen een cadeau willen geven.

3 jaar geleden

Oja.. en mousseline doeken, schapenvacht voor in de kinderwagen maar ook zoogcompressen en een mutsje

3 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk niet leuk om dit te doen. Als je het ‘open’ laat krijg je namelijk cadeaus waar je misschien zelf nog helemaal niet over had nagedacht. Neemt een beetje de creativiteit weg vind ik. Je hebt wel hele leuke dingen op je lijstje staan! 🥰

3 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk niet leuk om dit te doen. Als je het ‘open’ laat kr ...
Mijn ervaring is wel dat creativiteit zich vaak uit in knuffels of kleding. Knuffels hebben we bergen van en ik ben qua kledingsmaak ook vrij specifiek. Ik heb ook juist liever dat iemand een lijstje heeft zodat ik zeker weten iets geef wat in de smaak valt. Tenzij diegene heel dichtbij staat, dan ken ik de smaak wel. Goed dat je al bezig bent met een lijstje! Ik zal (nu ik het geslacht weet 🤣) ook langzaamaan eens gaan brainstormen 🥰.

3 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk niet leuk om dit te doen. Als je het ‘open’ laat kr ...
Heb dit ook voor mensen die zelf niet weten wat ze moeten geven en vragen of je nog wensen hebt. Als ze iets anders willen geven is dat ook helemaal goed!

3 jaar geleden

Leuk!! Bij ons 1e meisje hadden we dit ook. De link hebben we toen ook op het geboortekaartje gezet! Toen wist ik zoveel te vragen, nu ben ik heeeel inspiratieloos want alle baby benodigdheden hebben we al. Dus ik kom hier even meekijken voor inspiratie 😄

3 jaar geleden

Heel leuk! Wij willen het ook niet weten dus ben ook we op zoek naar neutrale cadeaus. Ik ben ook begonnen, maar heb alleen nog de activity triangle van little dutch erop staan😅 die is in twee varianten dus die is ook het leukst om te kopen als het bekend is..

3 jaar geleden

https://www.lijstje.nl/Zwangerschap-kraam Dit is de mijne😅😅 Niet echt goedkoop allemaal maar de rest hebben we nog allemaal🙈😂

3 jaar geleden

Ik vraag me af hè… Is het heel raar om ook hele praktische dingen zoals luiers, babydoekjes etc op je lijst te zetten? 😅 Lijkt mij super handig om te krijgen, zijn niet duur en misschien net een handig extraatje om erbij te geven.

3 jaar geleden

Wat leuk!! Ja ik doe al jaren aan lijstje.nl door mijn zus. En vind het mega handig. Ik ben ook dus volop bezig met baby cadeaus toevoegen haha! Eerste kindje, dus zal misschien ook een hoop ellende op staan maar bij deze! https://www.lijstje.nl/Babyedelaar

3 jaar geleden

Reactie op Mar12312

Ik vraag me af hè… Is het heel raar om ook hele praktische dingen zoals lui ...
Ik vraag mij hetzelfde af. Is inderdaad super fijn om te krijgen ..

3 jaar geleden

Reactie op Mar12312

Ik vind niet raar! En mensen kunnen er ook iets leuks van maken.. ik gaf zelf in het verleden vaak iets van een soort luiertaart als iemand bevallen was.. idd met het idee dat het handig is en dan verpakte ik meestal iets van cadeautje(s) mee.. zo heb ik bijv 1 x 1 gemaakt met thema bad.. had ik als cadeautjes dingen bij gedaan als een badcape, wat Zwitsal dingen, badspeeltje etc.. Zelfs met praktische dingen zou men als ze willen een heel leuk cadeau kunnen maken.. gwn op je lijstje zetten dus! 😄

3 jaar geleden

Reactie op Mar12312

Helemaal niet gek. Ik vraag zoogcompressen haha

3 jaar geleden

Reactie op MamaJake

https://www.lijstje.nl/Zwangerschap-kraam Dit is de mijne😅😅 Niet echt go ...
Die spenen!! Goed idee. Dit is nummer 2 en behalve wat is praktische dingen (buggy, groter bed voor onze dochter) hebben we alles al. Maar spenen zijn opnieuw nodig inderdaad ☺️

3 jaar geleden

Reactie op L-nmgn

Helemaal niet gek. Ik vraag zoogcompressen haha
Ah bedankt voor de reacties! Dan ga ik ook maar eens een lijstje maken. Van veel nuttige dingen is het ook prima/juist fijn meerdere te krijgen 😄

3 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Die spenen!! Goed idee. Dit is nummer 2 en behalve wat is praktische dingen ...
Ja die spenen haal ik uiteindelijk zelf op de babyboom in Goes volgend weekend, maar dan weet ik welke kleur ik wil aangezien die het beste bij t geboortepakje paste😂😂

3 jaar geleden

Wat leuk! Hierbij mijn lijstje so far. https://www.lijstje.nl/BabyydeLeeuw

3 jaar geleden

Ik heb nog geen lijstje, maar na dit bij een vriendin gezien te hebben ben ik helemaal fan! Misschien nog iets van naamstickers, dingen voor de opvang of een rugzakje die je leuk vindt voor de kleine😄

3 jaar geleden

Ik heb maar één wens als kraamkado voor mijn tweede kindje: een poetshulp.

3 jaar geleden

Leuk om hier ideeën op te doen van jullie!