11 Reacties

één maand geleden

Ja die van mij is ook zo'n wijsneus. Speelt ook graag met speelgoed van haar 5 jarige broer. Is echt haar leeftijd al wat vooruit. Ik heb een magie boek van V tech aangeschaft. Kan je ook verschillende boekjes voor krijgen. Maar je hebt natuurlijk ook zoiets van Electro. Opdrachtjes en verhaaltjes aanwijzen/uitvoeren. Best uitdagend. Daarnaast heeft ze met haar verjaardag een poppenhuis gekregen van Little Dutch. Destijds gelijk de uitbreidingsets gekregen. Ons meisje is daarrnaast gek op Gabby's Poppenhuis, Peppa Big en Bing. Ze heeft van die kleine poppetjes (kan je ook in het poppenhuis gebruiken). Dat is zo'n hit bij ons. Ze is al echt bezig met rollenspel. Leuk om te zien. Verkleden vindt ze ook al leuk. Maar het blijft lastig, ieder kind is anders en heeft andere interesses. Misschien heb je er wat aan. Succes!

één maand geleden

Puzzels, niet de houten maar met echte stukjes, zijn hier populair. Maar ook gewoon kleuren, lezen, etc

één maand geleden

Ik zag op bol.com zo'n lief setje van Little Dutch met een popje, babymutsje, kleertjes enz. Misschien leuk voor wat rollenspellen enzo?

één maand geleden

Hier fan van puzzels, inderdaad ook “normale” puzzels met kartonnen stukjes. Ook boekjes vind ze leuk met vragen/opdrachten. Bijvoorbeeld iets in de kleur rood zoeken op de bladzijde etc.

één maand geleden

Hier krijgt ze voor verjaardag/sinterklaas/kerst o.a. het volgende - keukentje, baby born, eetstoel baby, bedje baby, mooie kinderwagen baby en wat accessoires zoals draagzak en kleertjes, trampoline, poppenhuis En wat kleinere cadeautjes van tantes en ooms: mega blocks uitbreidset, twister junior, nog wat gezelschapsspelletjes, boekjes en kleding

één maand geleden

Ik heb een tipitent, leertoren, buggy, duplo (laten kopen) gekocht voor haar verjaardag.

één maand geleden

Hier krijgt ze: - houten winkeltje met allerlei toebehoren (kassa, winkelmand, weegschaal,…) - houten speelgoed (ontbijtset, wafelijzer,..) - kleurboekjes met potloden - speeltentje - grotere loopfiets - step We proberen haar keukentje en speelwinkel wat verder uit te breiden, momenteel heeft ze nog geen interesse in poppen en dergelijke.

één maand geleden

Hier heeft ze klei, speeltaartje van little dutch, een step, sprekende en zingende theeservies, dokterskoffertje van little dutch, een speelgoedhondje, boekje, kassa en weegschaal, magnetics gehad

één maand geleden

Tipitent is een succes. Hoe is de v tech theeset?

één maand geleden

Reactie op Sharkie89

Tipitent is een succes. Hoe is de v tech theeset?
Heel leuk! Ze speelt er graag mee

één maand geleden

V tech ijscar is echt een succes hier! Tellen, kleuren leren en heerlijk spelen. Smartmax is ook top. En idd houten keuken/winkel met toebehoren. Een schaartje om mee te leren knippen, er zijn verschillende soorten. Ook eentje die ze al snel kunnen gebruiken, met een knijp beweging van de hele hand ipv pincetgreep. Verder vind ik een Timio ook een hele goede investering die uit te breiden is. Hier geen poppenmeisje, komt misschien nog wel. Dan krijgt ze een mooie pop.