12 Reacties

8 maanden geleden

Hier ook een knieloper we wachten rustig af 🤣

8 maanden geleden

Mijn zoon ook, 17 maanden kan lopen maar op de knieën is ie sneller… komt wel!

8 maanden geleden

Reactie op Sprutsje

Hier ook een knieloper we wachten rustig af 🤣
Haha blijft er wel grappig uit zien vind ik. Maar die arme knieën 🤣

8 maanden geleden

Reactie op ShannEmmy

Haha blijft er wel grappig uit zien vind ik. Maar die arme knieën 🤣
Ja zit al eelt op en vele gaten in de broeken als die buiten speelt🤣🤣 maja paar goedkope joggingsbroeken vd zeeman en door

8 maanden geleden

Reactie op Sprutsje

Ja zit al eelt op en vele gaten in de broeken als die buiten speelt🤣🤣 maj ...
Jaa precies hier ook. Maar een buitenspeelbroek gekocht voor buiten spelen

8 maanden geleden

Hier ook een knieloper gehad. In lopen zelf had ze geen interesse en ineens gebeurde het. Inmiddels 18 maanden en ze rent door het huis. Het komt vanzelf echt goed!

8 maanden geleden

Hier heel lang een knieloper gehad en sinds een week of vier is hij meer gaan lopen. Ging zo ineens!

8 maanden geleden

Reactie op JoyceSD

Hier heel lang een knieloper gehad en sinds een week of vier is hij meer ga ...
Onze zoon was zondag ook 18 mnd

8 maanden geleden

Dochter kon lopen bij 15 mnd maar gaf toen nog een aantal weken de voorkeur aan kruipen. Uiteindelijk werd lopen vanzelf de ‘default mode’ iets na de 16mnd.

8 maanden geleden

Mijn zoontje is 18 maanden en kan nog niet lopen ook niet knielopen tenzij hij zich voortbeweegt op een loopbaan. We gaan maar van het goede uit en wachten het af🥹

7 maanden geleden

Onze zoon liep 2 dagen en heeft toen een tijd van 4 weken weer gekropen en knielopen. Daarna hing het vanzelf weer lopen. Heeft te maken met onzekerheid, sneller zijn, enz. Maar komt vanzelf wel weer! Nu doet hij niets anders meer dan lopen.

7 maanden geleden

Hier ook een knieloper haha , ze is nu precies 1,5 jaar. Ze kan het wel maar geen zin, komt vanzelf 😃