Hoii ,
Mijn dochter van bijna 18 maand loopt al een tijdje aan de hand. Nu 2 week geleden eindelijk zover dat ze zelfstandig begon te lopen. Ze heeft al die tijd op aan knieën gekropen en doet dat nu dus nog steeds terwijl ze prima kan lopen. Af en toe loopt ze een stukje en gaat ze weer verder op de knieën. Ze is natuurlijk veel sneller zo. Maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en hoelang het duurde voordat ze alleen maar gingen lopen ?
Hier ook een knieloper gehad. In lopen zelf had ze geen interesse en ineens gebeurde het. Inmiddels 18 maanden en ze rent door het huis.
Het komt vanzelf echt goed!
Dochter kon lopen bij 15 mnd maar gaf toen nog een aantal weken de voorkeur aan kruipen.
Uiteindelijk werd lopen vanzelf de ‘default mode’ iets na de 16mnd.
Mijn zoontje is 18 maanden en kan nog niet lopen ook niet knielopen tenzij hij zich voortbeweegt op een loopbaan. We gaan maar van het goede uit en wachten het af🥹
Onze zoon liep 2 dagen en heeft toen een tijd van 4 weken weer gekropen en knielopen. Daarna hing het vanzelf weer lopen. Heeft te maken met onzekerheid, sneller zijn, enz. Maar komt vanzelf wel weer! Nu doet hij niets anders meer dan lopen.