37 Reacties

4 jaar geleden

Nooit geweten, waarom mag dat niet🥴?

4 jaar geleden

Waarom zou dit niet mogen als ik vragen mag.. ik heb de app Zwangerhap, en daarin staan pannenkoeken in het groen, dus dat het wel mag. 🙈

4 jaar geleden

Hoezo zou dit niet mogen? Deze zijn gewoon gebakken

4 jaar geleden

Ik kan me niet voorstellen waarom je dit niet mag eten. Kant en klaar is toch gewoon gaar. Als het voor poffertjes veilig is, dan lijkt me pannenkoeken ook gewoon goed hoor.

4 jaar geleden

Ze zijn voorgebakken hè. Kun je gewoon koud eten

4 jaar geleden

Een pannekoek is toch altijd gebakken ????

4 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag, maar nu heb ik trek in pannenkoeken🤤

4 jaar geleden

In principe zou verhit gewoon goed moeten zijn, dan is eventuele listeria echt wel dood. De kans dat je nu problemen krijg van een halve pannenkoek is echt heeeeeel klein. Al kan ik me voorstellen dat het nooit een fijn gevoel is om er achteraf achter te komen. Komt goed!

4 jaar geleden

Nooit geweten. Maar de kans dat de pannenkoek besmet is met bacteriën is heel klein en je hebt maar een halve gehad. Dus waarschijnlijk valt het wel wat mee.

4 jaar geleden

Ik kreeg de tip van verloskundige álleen de kijken naar de app ZwangerHap en verder niet te gaan googelen 😆😁😁

4 jaar geleden

Stond er bij waarom het niet kan? Kan me niet voorstellen wat er mis mee kan zijn, ei en melk dat er evt in zit zou gegaard moeten zijn, anders kan t niet zo lang goed blijven in de supermarkt. Zou me er idd niet zo druk over maken 🙂

4 jaar geleden

Het is een kant en klare pannenkoek. Deze is dus al voorgebakken. Dit kan geen kwaad.

4 jaar geleden

Newflash: Zwangeren mogen alles nog bronwater en vers doorgebakken brood.

4 jaar geleden

Google: Ook kant-en-klare voorverpakte pannenkoeken kunnen nabesmet zijn met Listeria. In het verleden is al vaker sprake geweest van een Listeriabesmetting op kant-en-klare pannenkoeken. Daarom wordt er aangeraden om tijdens de zwangerschap geen kant-en-klare pannenkoeken te eten. Als de pannenkoeken van te voren door en door verhit worden, zullen de bacteriën overigens wel gedood worden, maar alleen het verwarmen zoals op de verpakkinginstructies staat aangegeven is in de meeste gevallen niet voldoende. Zelf gebakken pannenkoeken kunnen tijdens de zwangerschap uiteraard wel veilig gegeten worden.

4 jaar geleden

Oh wat apart helemaal niet bij stilgestaan. ZwangerHap app staat niks over kant en klare pannenkoeken. Maar Google wel indd. Maar lijkt mij toch als je ze verhit (doe ik in de oven) dat de bacteriën niet overleven?

4 jaar geleden

Ohh ik wist dat ook niet. Zou je ook niet verwachten toch !.

4 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Ik wist dit ook echt niet. Maar dat is ongeveer dezelfde reden dat je geen mozzarella mag eten toch? Of ik haal nu dingen door elkaar 😅

4 jaar geleden

Voor iedereen die nu trek heeft in pannenkoeken: de kant en klaar spelt bananen pannenkoekjes van de Albert Heijn zijn echt verslavend lekker 😂 Niet aan te slepen hier 🤤

4 jaar geleden

Reactie op YK85

Ik wist dit ook echt niet. Maar dat is ongeveer dezelfde reden dat je geen ...
Mozzarella mag wel volgens de ZwangerHap? Ik heb nu dus echt vaak mozzarella op 😅🙈

4 jaar geleden

Reactie op mamalinlin

Voor iedereen die nu trek heeft in pannenkoeken: de kant en klaar spelt ban ...
Ja die vind ik dus ook echt heerlijk, maar mogen die wel dan denk je? Ik ging nu twijfelen...