12 Reacties

24 dagen geleden

Hier is het met vlagen ook gevoelig of ronduit pijnlijk geweest. Een hele tijd niet (sinds 9 maanden ofzo?) en nu sinds kort weer omdat er weer tandjes doorkomen. Dan voel ik haar niet bijten maar ze drinkt blijkbaar toch anders, harder zuigen misschien. Of misschien spruw, dat kan ook nu nog ontstaan.

24 dagen geleden

Hier alleen in het begin gehad, ben inmiddels ook wel gestopt. Hier hielpen hydrogelpads van Kendall echt als de beste!

24 dagen geleden

Ik geef geen borstvoeding meer maar dit zijn écht hele fijne gelpads. Hopelijk is de pijn snel weg!!

24 dagen geleden

Ja, de aanhap van mijn zoontje is een stuk slordiger geworden, vooral 's nachts...echt heel vervelend :( is echt iets dat ook hier kwam sinds dreumestijd

24 dagen geleden

Ik had gelezen dat ze met doorkomen van tandjes net iets anders kunnen aanhappen vanwege de pijn die ze daarvan hebben. Hier merk ik het ook als er een tand door komt..

24 dagen geleden

Doorkomende tanden helpt niet. Ben wel echt waakzaam op de hap of koppel hem los en laat hem opnieuw happen.

24 dagen geleden

Geen tips, maar ik herken het wel!

23 dagen geleden

Reactie op Mama221122

Geen tips, maar ik herken het wel!
Ik herken het! Doorzetten… serieus vannacht lag ik te denken, ik ga een topic openen met tips, vanmorgen bleek het weer een nieuw tandje te zijn. Iedere tand en kies is dit opnieuw. Ze bijt

23 dagen geleden

Reactie op Elientje24

Ik herken het! Doorzetten… serieus vannacht lag ik te denken, ik ga een top ...
Sorry, ik kon alleen reageren op iemand anders, typen lukt anders niet. En plaatste m te snel. Wat ik wilde zeggen: ze bijt niet, maar drinkt toch echt anders als ze last heeft van tandjes.

23 dagen geleden

Reactie op Elientje24

Ik herken het! Doorzetten… serieus vannacht lag ik te denken, ik ga een top ...
Brrr heel naar! Jij blijft dus gewoon doorgaan met voeden? Hoe zorg je dan dat de wondjes kunnen herstellen? Bij mij ligt het echt helemaal open, denk dat t enige is dat helpt: even niet geven..

23 dagen geleden

Nee geen last van. Is de aanhap indd nog goed? Lanoline smeren? Hier boven en onder een rij van 4 tanden maar ik voel niets anders. Ja het is wat gevoeliger rondom m’n eisprong en menstruatie, maar daar krijg ik zeker geen kapotte tepels van.

23 dagen geleden

Reactie op Brokkelster

Brrr heel naar! Jij blijft dus gewoon doorgaan met voeden? Hoe zorg je dan ...
Ik blijf doorgaan, ze slaapt tussenin en drinkt zeker nog 3-4x snachts, ben bang dat ze niet doorslaapt als ik er mee zou stoppen. Maar soms baal ik er wel van hoor, steeds half uit de kleren. Maar de fijne momentjes winnen het tot nu toe. En ik zie haar zo genieten 😊 maar, doe wat goed voelt voor jou, je hebt het al zo onwijs lang volgehouden! Het is niet niks hè mama!