3 Reacties

één maand geleden

Niet zo gek dat ze daar moet wennen toch? Ze zal moeten wennen aan de nieuwe omge ING, de kindjes en juffen. Als het kan zou ik proberen rustig op de bouwen, dus de eerste keren dat ze gaat niet te lang te laten, maar eventueel eerder ophalen. Vertel haar dat je haar dat ze daar broodje gaat eten en dutje gaat doen, maar dat je haar voor het avondeten en slapen weer komt ophalen. Ook al lijkt het misschien noet of ze dat al helemaal snapt, dat zal haar vast helpen te vertrouwen dat je haar weer op komt halen. Misschien kan je de juffen wat tips geven over wat ze leuk vindt om te doen (bepaalde boekjes, dieren, etc) of een knuffel oid van huis meenemen. Ze zal vast wennen, maar geef haar de tijd! En het is super lastig om te zien, jouw rol is om haar zo goed mogelijk te begeleiden in dat ze het lastig en verdrietig vindt.

één maand geleden

Ik begrijp dat het lastig is. Maar waarom (mits noodzakelijk) haar ineens van 0 dagen naar 4 dagen opvang doen? Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed.🙈 Ik ben voorstander van een kinderdagverblijf/peuterspeelzaal ter voorbereiding van school hoor, begrijp me niet verkeerd. Is het een optie haar minder dagen te laten gaan, zodat de overgang niet zo heftig is? Verder zou ik knuffels en spulletjes van thuis meegeven.☺️

één maand geleden

Ik moet jammer genoeg terug gaan werken en het kan niet anders ook hier in belgie raden ze het aan om minimum 3 dagen te brengen zodat de kindjes het gewoon worden. Ja jammer genoeg is mijn man geen voorstander en moest het beetje zo laat zo dat ik kon zeggen nu moet het wel omdat ze ook op 2,5 naar school gaat.