15 Reacties
3 jaar geleden
Wij kopen precies om die reden geen triptrap erbij onze dochter van net 2 wil ook altijd op een gewone stoel. Dus laat haar dalijk op een gewone stoel ipv een nieuwe triptrap
3 jaar geleden
Wij hebben een Stoelverhoger gekocht, maar is toch niet ideaal.
Ons zoontje van 2,5 ongeveer knoeit nog best wel tijdens het eten en met de stoelverhoger wordt de stoel evengoed goed vies.
Met de tripptrapp gebeurd dat ook wel maar toch zit hij daar beter op en knoeit minder.
Wij hebben nu gratis een soort gelijke stoel gescoord, voor tijdelijk totdat de stoelverhoger voldoende is
3 jaar geleden
Onze zoon is 7 en wisselt af. Met eten vaak normale stoel en knutselen of los aan tafel zitten zit hij in stokke stoel. Wij hebben er voor gekozen er 1 bij te kopen. Zodat de baby een eigen stoel heeft en ik verwacht dat hij mogelijk vaker op zijn stoel gaat zitten.
En ook bij deze overweging meegenomen dat ze nog een leuke waarde houden tweedehands om te verkopen.
En anders eens alvast uit testen, wat als je de stoel veranderd met de baby set hoe reageertje oudste dat zijn/haar stoel niet meer van hem/haar is.
3 jaar geleden
Wij hebben een tweede tripp trapp gekocht. Is straks praktischer en de baby kan ook in onze newborn set eerst.
Ons andere kindje wordt eind januari 2
3 jaar geleden
Wij hebben ook een stokke trip trap en wij hebben er één bijgekocht. Onze kind is 1,5 jaar en zit er nog prima in. Ik heb er overigens zelf vroeger ook tot 10 jaar op gezeten. De waarde van de stoel wordt behouden dus als je uiteindelijk ervanaf wil kun je hem ook zo weer verkopen. Eventueel kan je nu ook een 2e hands bijkopen.
3 jaar geleden
Mijn zoons van 4 en 2 zitten beide op de Tripp Trapp. Voor de tweeling komen er 2 bij. Het is indd duur, maar ik vind het het geld waard. Ze zitten er goed op en de stoel is makkelijk verstelbaar. Het is niet alleen de hoogte maar ook de diepte van de zitting die bij een normale eetkamerstoel gewoon nog niet prettig past.
Je kunt ook op mp kijken voor een tweedehands.
3 jaar geleden
Ons zoontje is 3 jaar. Ik heb daar ook over nagedacht. We hebben onlangs nieuwe eetstoelen gekocht. En toen dacht ik ja, hij kan op een verhoger... maar... dan smeert hij straks alles er onder. Het is zo fijn dat je de stoel nu zo schoonmaakt. Dus dat viel af. Hij gaat nu ook zelf op de Tripptrapp zitten. Na lang wikken en wegen toch weer voor een Tripptrapp gegaan. Dit keer via Marktplaats eentje gescoord met newbornset. Mocht het toch niet bevallen, dan verkoop ik 'm zo weer.
3 jaar geleden
Herkenbaar!! Ik zat met het zelfde probleem. Zwanger van de tweede en onze oudste is nog net geen twee (november 2020) twee jaar als de baby er is. Wij hebben ook een tripp Trapp en hij zit hier nog helemaal prima in, doet geen poging om te uit te komen. Wij heb sinds afgelopen week onze tweede Tripp Trapp binnen gekregen. Heb ook veel advies gekregen voor een stoel verhoger maar mij zoontje knoeit veel en ik heb geen zin om straks mijn eigen eetkamer stoelen weg te moeten gooien omdat de vlekken er niet meer uit gaan. De tripp Trapp is gewoon goed schoon te maken. Ik snap je twijfel en ik vond het ook een duur grapje om weer een nieuwe stoel te kopen maar heb hem met twee kadobonnen en de korting in de winkel voor nog 130,- kunnen kopen 😉 nu staat hij mooi aan de tafel met de newborn set er bij 🥰