33 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de wagen van mijn 1e dochtertje die ik ga gebruiken voor dit kindje ik heb de dubatti en hij is nieuw. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zal dan kiezen voor een nieuwe hoeft niet zo duur te zijn.

4 jaar geleden

Wij hebben toen der tijd een nieuwe gekocht.. maar gebruiken de kinderwagen van ons zoontje weer die is verder nog helemaal goed...

4 jaar geleden

Ik had bij de eerste een tweede hands gekocht. Veel te duur aangekocht en weinig gebruikt. Uiteindelijk bij een loods die kinderwagens met korting verkoopt een nieuwe gekocht En ben zo blij met die wagen dat ik die nu weer ga gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op doreenk

Ik had bij de eerste een tweede hands gekocht. Veel te duur aangekocht en w ...
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

4 jaar geleden

Ik ga voor een nieuwe sowieso in Duitsland kijken. Voor mij dichtbij en veel keuze

4 jaar geleden

Wij hebben een tweede Handse gekocht

4 jaar geleden

Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
https://babywonderland.eu/nl/uitverkoop/ Hij zit in Beverwijk, Nieuwegein en Geleen zag ik op de website Ik heb toen de Slee gekocht kan je die zeker aanraden. Vriendin van mij heeft hem ook gekocht en in gebruik en is zeer tevreden (met het nieuwere model, de mijne is van 7 jaar terug)

4 jaar geleden

Ik heb toevallig net de kinderwagen van een vriendin voor weinig overgenomen. Zij had hem nieuw gekocht en voor 1 kindje gebruikt en vond hem erg fijn in gebruikt. Een Easy Walker Mosey. Ik zou niet zo snel zomaar zo’n wagen van marktplaats halen, maar van een bekende vond ik het prima!

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een tweedehands via marktplaats

4 jaar geleden

Wij hebben ook een tweede handse van marktplaats gekocht

4 jaar geleden

Ik wilde graag een Joolz kinderen We hebben hem afgelopen zaterdag bij de babydump gekocht, hij (de geo 2) was flink afgeprijsd, omdat de nieuwe versie eraan komt. Wij mazzel 😊.

4 jaar geleden

Een tweedehandse via marktplaats. Het merk nuna. Heeel blij mee.

4 jaar geleden

Reactie op Bloempie24

Ik wilde graag een Joolz kinderen We hebben hem afgelopen zaterdag bij de b ...
Die ziet er mooi uit zeg

4 jaar geleden

Wij hebben de joolz day 3 gekocht toen ik zwanger was van onze dochter. Ideale wagen! Volgens mij betaal er nu nieuwe versies van. We gaan nu voor een extra buggy, de joolz aer, voor als we met beide kinderen gaan wandelen.

4 jaar geleden

Ik heb er eentje via Vinted gekocht. Heb goed geselecteerd op wagens die er nog netjes uitzagen en veel foto's hadden. Waar een nieuwe wagen normaal boven de 1000 euro kost heb ik een complete wagen (zitje, parasolletje, voetenzak, de hele rambam) voor 400 euro. Heel blij mee. Heb er alleen nog niet mee kunnen rond paraderen, want ja de baby zit nog in de buik haha

4 jaar geleden

Onze nieuw besteld maar komt eind juni samen met de babykamer maar tijd zat nog

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Joolz day met de maxi cosi + adapters voor op het frame. Besteld bij Babypark in Roosendaal. Gaat volgende week bezorgd worden Ookal ben ik dan pas bijna 17 weken. Kon niet wachten 🤪

4 jaar geleden

Wij hebben een tweedehands via marktplaats gevonden. Alles er op en er aan.

4 jaar geleden

Heeft er iemand ervaring met Stokke xplory X? Xx

4 jaar geleden

Wij hebben bij mijn zoontje een Joolz geo 2 gekocht en gaan die nu weer gebruiken voor de tweede.. Wel kan ik dus uit ervaring vertellen dat ik deze heel fijn vindt lopen op verharde wegen etc.. maar dat ik deze in het bos minder fijn vindt.. Mijn broer en schoonzusje hebben de cybex priam en die is meende ik juist wel ideaal in het bos etc. (Hun wandelen vaak met hun hond vandaar dat hun voor die wagen hadden gekozen)