33 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb de wagen van mijn 1e dochtertje die ik ga gebruiken voor dit kindje ik heb de dubatti en hij is nieuw.
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zal dan kiezen voor een nieuwe hoeft niet zo duur te zijn.
4 jaar geleden
Reactie op doreenk
Ik had bij de eerste een tweede hands gekocht. Veel te duur aangekocht en w ...
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
4 jaar geleden
Ik ga voor een nieuwe sowieso in Duitsland kijken. Voor mij dichtbij en veel keuze
4 jaar geleden
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
https://babywonderland.eu/nl/uitverkoop/
Hij zit in Beverwijk, Nieuwegein en Geleen zag ik op de website
Ik heb toen de Slee gekocht kan je die zeker aanraden. Vriendin van mij heeft hem ook gekocht en in gebruik en is zeer tevreden (met het nieuwere model, de mijne is van 7 jaar terug)
4 jaar geleden
Ik heb toevallig net de kinderwagen van een vriendin voor weinig overgenomen.
Zij had hem nieuw gekocht en voor 1 kindje gebruikt en vond hem erg fijn in gebruikt. Een Easy Walker Mosey.
Ik zou niet zo snel zomaar zo’n wagen van marktplaats halen, maar van een bekende vond ik het prima!
4 jaar geleden
Ik wilde graag een Joolz kinderen We hebben hem afgelopen zaterdag bij de babydump gekocht, hij (de geo 2) was flink afgeprijsd, omdat de nieuwe versie eraan komt. Wij mazzel 😊.

4 jaar geleden
Reactie op Bloempie24
Ik wilde graag een Joolz kinderen We hebben hem afgelopen zaterdag bij de b ...

Die ziet er mooi uit zeg
4 jaar geleden
Ik heb er eentje via Vinted gekocht. Heb goed geselecteerd op wagens die er nog netjes uitzagen en veel foto's hadden. Waar een nieuwe wagen normaal boven de 1000 euro kost heb ik een complete wagen (zitje, parasolletje, voetenzak, de hele rambam) voor 400 euro. Heel blij mee. Heb er alleen nog niet mee kunnen rond paraderen, want ja de baby zit nog in de buik haha
4 jaar geleden
Onze nieuw besteld maar komt eind juni samen met de babykamer maar tijd zat nog
4 jaar geleden
Wij hebben een tweedehands via marktplaats gevonden. Alles er op en er aan.
4 jaar geleden
Wij hebben bij mijn zoontje een Joolz geo 2 gekocht en gaan die nu weer gebruiken voor de tweede..
Wel kan ik dus uit ervaring vertellen dat ik deze heel fijn vindt lopen op verharde wegen etc.. maar dat ik deze in het bos minder fijn vindt..
Mijn broer en schoonzusje hebben de cybex priam en die is meende ik juist wel ideaal in het bos etc. (Hun wandelen vaak met hun hond vandaar dat hun voor die wagen hadden gekozen)