14 Reacties

3 jaar geleden

Kinderkraft is vrij goedkoop materiaal. Niet teveel van verwachten

3 jaar geleden

Toevallig gehoord van iemand die die heeft en nu baalt dat ze niet iets duurders heeft gekocht. Is lastig/zwaar sturen met 1 hand en ze heeft nu een blessure waardoor ze met 1 hand moet.. Maar voor de rest, als je niet te veel wilt of kunt uitgeven is het een prima wagen hoor!

3 jaar geleden

Thanks voor de reacties! Wat vinden jullie van Mutsy kinderwagens?

3 jaar geleden

Ik was zelf ook aan het kijken om die te kopen. Had eens op Bol.com gekeken en daar staan wel positieve reviews. Maar zelf geen ervaring mee.

3 jaar geleden

Reactie op mahely

Ik was zelf ook aan het kijken om die te kopen. Had eens op Bol.com gekeken ...
Ja, ik was ook op bol.com aan het kijken. Lastig hè welke wagen je dan moet kiezen… ik ga ook nog een keer naar babypark.

3 jaar geleden

Ik heb de traveller kinderwagen, vorige jaar gekocht voor mijn zoontje toen ik zwanger van hem was. Koste toen iets 900 euro, met alles er bij ook een maxicosi + isofix voor in de auto. Gebruik nu nog steeds de wandelwagen, en straks als de baby er is dan zetten we de bak er weer op.

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik heb de traveller kinderwagen, vorige jaar gekocht voor mijn zoontje toen ...
Ik twijfel of ik deze zal proberen te scoren via marktplaats. Zou je m aanraden? En hoe ga je dat straks doen met je zoontje en de baby samen?

3 jaar geleden

Reactie op Manouk12

Thanks voor de reacties! Wat vinden jullie van Mutsy kinderwagens?
Mutsy is failliet zou het niet doen Wij waren best tevreden over onze Mutsy nio toen, maar zaten ook zeker wat kleine foutjes in.

3 jaar geleden

Reactie op JuliaMT6

Ik twijfel of ik deze zal proberen te scoren via marktplaats. Zou je m aanr ...
Ik ben er heel tevreden over, fijne soepele kinderwagen. Met 1 hand te besturen. Ja daar twijfelen we nog over.. Wilde eerst een duowagen aanschaffen, maar dat vinden we zonde van ons geld. Je hebt van die mee rijdplankjes/stoeltjes, denk dat we zoiets doen. En anders de baby in een draagzak en mijn zoon in de wandelwagen.

3 jaar geleden

Wij nemen de buggy van kinderkraft 4 in 1

3 jaar geleden

449€ kost die

3 jaar geleden

Reactie op Lelleee

Kinderkraft is vrij goedkoop materiaal. Niet teveel van verwachten
Ik heb maxi cosi gehad bij mn vorige drie super veel voor betaald en is ook maar brol

3 jaar geleden

Hallootjes! Eventjes een update. We hebben de kinderwagen gisteren gekregen van vrienden en we zijn er heel blij mee. - Mooie grote wielen, kunnen ook op slot gezet worden zodat je 1 richting op rijd - Grote reiswieg en zitje voor als het kind groter wordt - Mooie, stevige, afritsbare en wasbare bekleding - Verstelbare duwstang, handig voor mijn langere partner - Een mandje onderin voor boodschappen of als de hond niet meer verder wilt lopen (Frenchie 🐶) - Bandjes heeft makkelijk op te pompen bij een benzinestation of de fietsenmaker - Bij deze 2 in 1 zit geen maxicosy, dus daar gaan we nog naar op zoek Qua kwaliteit en stevigheid heb ik er eigenlijk niets op aan te merken. Nu is de baby nog niet geboren, dus we gaan het einde van het jaar meemaken 😋

3 jaar geleden

Ik heb ook getwijfeld aan deze wagen van kinderkraft, uiteindelijk naar babydump gegaan en daar gekozen voor de Qute q-cruiser. Mooie wagen, betaalbaar en vooral niet zo kolossaal, ik vond al die wagens zo groot, baby ligt niet zo lang in de bak en bij de Qute is ie wat smaller wat ik heel fijn vond. Hiervoor een mutsy evo gehad en nog steeds spijt dat ik hem verkocht hebt, heerlijke wagen was dat.