14 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb de traveller kinderwagen, vorige jaar gekocht voor mijn zoontje toen ik zwanger van hem was.
Koste toen iets 900 euro, met alles er bij ook een maxicosi + isofix voor in de auto.
Gebruik nu nog steeds de wandelwagen, en straks als de baby er is dan zetten we de bak er weer op.

3 jaar geleden
Reactie op JuliaMT6
Ik twijfel of ik deze zal proberen te scoren via marktplaats. Zou je m aanr ...
Ik ben er heel tevreden over, fijne soepele kinderwagen.
Met 1 hand te besturen.
Ja daar twijfelen we nog over.. Wilde eerst een duowagen aanschaffen, maar dat vinden we zonde van ons geld.
Je hebt van die mee rijdplankjes/stoeltjes, denk dat we zoiets doen.
En anders de baby in een draagzak en mijn zoon in de wandelwagen.
3 jaar geleden
Hallootjes!
Eventjes een update. We hebben de kinderwagen gisteren gekregen van vrienden en we zijn er heel blij mee.
- Mooie grote wielen, kunnen ook op slot gezet worden zodat je 1 richting op rijd
- Grote reiswieg en zitje voor als het kind groter wordt
- Mooie, stevige, afritsbare en wasbare bekleding
- Verstelbare duwstang, handig voor mijn langere partner
- Een mandje onderin voor boodschappen of als de hond niet meer verder wilt lopen (Frenchie 🐶)
- Bandjes heeft makkelijk op te pompen bij een benzinestation of de fietsenmaker
- Bij deze 2 in 1 zit geen maxicosy, dus daar gaan we nog naar op zoek
Qua kwaliteit en stevigheid heb ik er eigenlijk niets op aan te merken. Nu is de baby nog niet geboren, dus we gaan het einde van het jaar meemaken 😋
3 jaar geleden
Ik heb ook getwijfeld aan deze wagen van kinderkraft, uiteindelijk naar babydump gegaan en daar gekozen voor de Qute q-cruiser. Mooie wagen, betaalbaar en vooral niet zo kolossaal, ik vond al die wagens zo groot, baby ligt niet zo lang in de bak en bij de Qute is ie wat smaller wat ik heel fijn vond. Hiervoor een mutsy evo gehad en nog steeds spijt dat ik hem verkocht hebt, heerlijke wagen was dat.