7 Reacties
3 jaar geleden
Heb je ook een zwart frame toevallig? Ik baal ook enorm van de krassen. Maak m maandelijks schoon met een vochtige doek, dat ziet er al stukken beter uit. Ik heb geen tips, zou bijna met een zwarte stift aan de gang gaan maar durf het niet. En aan de andere kant, het is een gebruiksvoorwerp… maar ben altijd zo zuinig op mooie spulletjes 🙈
3 jaar geleden
Hier gaat de wagen voor een 2e ronde mee, af en toe even de stofzuiger erdoor of de bekleding in de was, nu ook weer na het eten van een Liga. Die krassen horen erbij.
Nu doe je het zelf nog maar als ze straks in en uit de kinderwagen ploffen dan laat je het ook wel los 😊
3 jaar geleden
Ik heb zelf ook de Joolz day+ en ook ik heb beschadigingen op het frame en hier en daar nog wat😭 ook ik durf niet met een stift aan de gang.. zonde
3 jaar geleden
Hier een Maxi-Cosi lila XP. Het zwarte deel was ook goed gekrast vooral aan 1 kant. Ik keek er eigenlijk niet echt naar als ik de kant raakte. 😆 Maar nu begon het te storen (mooi weer, meer buiten), dus is mijn partner in action een spuitbus gaan halen. Hij heeft alles overspoten en nu lijkt hij nieuw en glanst ook mooi. Ben tevreden. Ik wou eerst niet want ik dacht dat hij het zou verknoeien (lees: nog erger maken), maar het is een hele verbetering. Dus gewoon doen? 😆
3 jaar geleden
Ik heb ook een zwart frame en de krassen stip ik bij met watervaste stift. Werkt prima.
Ik ben ook zuinig op de wagen maar weer ook van de andere kinderen dat zodra ze zelfstandiger worden de krassen en vuiligheid er wel op komen.
3 jaar geleden
Wij ook met de Joolz Geo3, hebben een aanstip stift in een zo goed als dezelfde kleur.