2 Reacties

10 maanden geleden

Wat een dubbel berichtje! Ontzettend mooi om een fotoshoot te doen als gezinnetje, maar wat naar om te lezen dat het is vanwege een ziekte. Voor je dochter zou ik gaan voor jurkje met korte mouwen. Bij mooi weer kan ze die zo aan en bij kouder weer kan je er een vestje en/of majotje bij doen. Voor jezelf zou ik hetzelfde doen! Een mooie lange jurk met korte mouwen. Waar je bij Wat kouder weer een vestje of jasje overheen kunt doen. Bijv. MOUSSELINE MAXI RUFFLE DRESS SAND (als je dat google, vind ik persoonlijk mooie jurken) Qua schoenen zou ik gaan voor een dichte schoen. Hopelijk heb je er wat aan!

10 maanden geleden

Ik wil je best mijn tips geven die ik mijn klanten geef voor een shoot. Ik haal mijn jurken voor de cliënt closet bij dit is lot. Hele mooie sierlijke jurken maar hebben ook mooie meer casual jurken/ jurken. Bij most wanted hebben ze ook een mooie mousline jurk. Verder kan ik jullie als tip geven om in elk geval de kleuren op elkaar af te stemmen, dit geeft een mooie eenheid en rust op de foto. Dus ik zou er echt op letten dat jullie niet teveel verschillende kleurtjes aan hebben. Drukke prints, felle kleuren en grote aanwezige teksten of logo’s zou ik ook vermijden. Voor je dochtertje zou je kunnen kijken voor de zara, die hebben op dit moment veel leuke jurkjes met lange mouwen. Dan zou je blote beentjes en bijvoorbeeld laarsjes aandoen en bij echt koud weer misschien een maillotje eronder. Verder wil ik jullie veel sterkte wensen. Probeer nog eventjes van elkaar te genieten en als het lukt plezier te maken tijdens de shoot ♥️