5 Reacties

2 jaar geleden

Zoontje hier 10,5 maanden en doet dit ook met periodes. Maar hij doet dit echt enorm hard. Ik duw stilletjes op zijn wangen en zeg nee. Dan stopt hij er telkens wel even mee. Als hij afgeleid is doet hij dit niet dus bijvoorbeeld spelen, dansen,... Maar als hij zich 'verveelt' begint hij hiermee...

2 jaar geleden

Mijn kleine meid van 11 maanden doet dit ook! Ik vermoed omdat het nieuw is en ze het ontdekken. Hopelijk stopt het snel, afgrijselijk geluid😳😅

2 jaar geleden

ARGH mijn kleine heeft sinds vorige week doorkomende boven tanden. Ik word gek van het geknars!! Gaat door merg en been haha. Geen tip, wel herkenning

2 jaar geleden

Ja, hier ook, al wekenlang...maar wel af en aan, niet constant. Ik besteed er bewust geen aandacht aan, want anders wordt het nog een leuk spelletje en blijft ie het doen 😅 maar het geluid is inderdaad niet echt prettig, brrr...je zou denken dat ze er op een gegeven moment wel mee ophouden.

2 jaar geleden

Oehhhh hier ook! Vreselijk! Het is gestart na het doorkomen van z'n boventandjes en de andere tanden volgen nu in rap tempo, dus daar heeft hij last van... vanwege die druk knarsen ze die tandjes om druk te verlichten. Maar zo vreselijk! Ik geef meestal een bijtring oid 😅 Werkt vaak maar tijdelijk...