12 Reacties

10 maanden geleden

Zou het idd sochtend wassen en dan bij de verwarming laten drogen. Niet OP de verwarming, mijn knuffel van vroeger vond dat niet leuk😅

10 maanden geleden

Hier heb ik dus voor gewaakt. We hebben 1 knuffel die altijd overal mee ging. Hebben er 4/5 en altijd vanaf gsboorte elke week gewassen zodat hij het niet erg zou vinden. Dus wellicht voor de volgende keer. Mijn stiefzoon was gehecht aan de geur van zijn knuffel. Vond en vind het nog steeds erg als hij gewassen wordt. Maar deed het wel altijd. Die deed ik inderdaad over de kachel hangen.

10 maanden geleden

Toevallig heb ik m’n zoon zijn konijn vandaag weer eens in de was gegooid. Het is ook zijn steun en toeverlaat, en heeft ook een tweede, maar ook die wijkt intussen niet meer van zijn zijde haha. Hij was heel boos dat ie even buiten handbereik was, maar was snel goed. Heb m kort in de droger gegooid zodat ie iets minder vochtig was (duurde totaal misschien 1,5u). ‘Kokij’ gaat overal mee naar toe, heel grappig om dat verschil te zijn tov mijn dochter, die had dat niet zo sterk. En, ik heb zelf nog een trauma van vroeger dat mijn moeder mijn beer had gewassen. Ik was tussen de middag thuis uit school en zag m met z’n oren aan de waslijn hangen 😅. Ik was denk ik een jaar of 5 maar kan het nog goed herinneren haha.

10 maanden geleden

He, wat grappig! Mijn zoontje heeft ook de kika Teddy gekozen als favoriete Teddy. We doen Teddy in een bh netje in de wasmachine. Kort programma 30 of 40 graden, beetje wasmiddel beetje wasverzachter. Gaat altijd goed. Hele lage centrifuge stand. Ook in de droger wil gewoon, moet ook wel, anders gaat onze zoon niet slapen. We doen Teddy na het slapen of direct na de middagdut in de was.

10 maanden geleden

Reactie op Fam Ginkel

Hier heb ik dus voor gewaakt. We hebben 1 knuffel die altijd overal mee gin ...
Precies dit!

10 maanden geleden

Hier gaan al haar slaapknuffeltjes minimaal 1x per week maar vaak 2x per week in de was. Gelijk vanaf de geboorte zo gedaan en ze doet er nooit moeilijk over. Waarschijnlijk omdat ze de frisse geur van het wasmiddel aan haar knuffels gewend is🙈 ze heeft van die happy horse knuffel doekjes. Zijn na 20 minuten op de radiator alweer droog en klaar om mee naar bed te gaan. Ideaal!

10 maanden geleden

Ik was ze ook regelmatig. Ze worden zo snel vies omdat ze overal mee naar toe gaan. Vaak op de dag dat ze naar de opvang gaat zodat ze de knuffels “niet mist”. ‘s Ochtends op 40 graden wassen, daarna in de droger op wol programma, voordat ze thuis komt, ligt alles weer schoon en droog in bed.

10 maanden geleden

Ik heb meerdere van m'n zoontje z'n favoriete knuffels, die doet hij ook in z'n mond. Ik was ze op 60 graden en dan wissel ik ze weer af. Heb ze toen nieuw voor een prikkie op Vinted gekocht, zo zit hij nooit zonder. Ik heb die knuffeldoekjes konijntjes, die zijn binnen no time droog

10 maanden geleden

Ik was de knuffels met enige regelmaat. Over het algemeen was ik ze 's morgens en dan zijn ze 's avonds weer droog. Ik leg ze ook nog wel eens voor de droger als die toch aan staat met andere was. Door de warme lucht drogen ze wat extra snel

10 maanden geleden

Onze dochter heeft een knuffeldoekje/gansje als lievelingsknuffel, we hebben er 4. Ze gebruikt ze ook alle 4. Elke week doen we ze samen in de douche (wasmachine) met de gewone witte was en erna in de droger of op de verwarming. Ze vind ze heerlijk ruiken en lekker warm als ze weer klaar zijn 😊

10 maanden geleden

De lievelingsknuffels van mijn dochter gaan bijna wekelijks in de wasmachine. Vaak op de dag dat ze op de opvang zit. Even wassen en daarna in de droger en als ze dan thuis komt zijn haar knuffels weer schoon en droog. Dat ze gewassen zijn en niet meer haar geurtje hebben maakt haar niks uit..

9 maanden geleden

Ik zeg altijd kom we gaan nijno (happy horse blauwe konijn)in bad doen en dan doet die hem zelf in de wasmachine dan is er niks aan de hand en pak hij een ander konijn