9 Reacties

4 jaar geleden

Ik had dit precies hetzelfde afgelopen maandag en dinsdag! Ook afgemeld van werk. Heel rillerig, geen honger en gewoon echt ziek leek het maar geen koorts.

4 jaar geleden

Reactie op mrschng

Ik had dit precies hetzelfde afgelopen maandag en dinsdag! Ook afgemeld van ...
Gek hè? Ik heb is verder zitten duiken en denk dat het bij mij wellis ijzer tekort zou kunnen zijn of bloedarmoede.. ben vega dus Miss wel extra vatbaar hiervoor

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ook de lage bloeddruk, ook vega hier en vaak bloedarmoede. Ik ben maandag bij de HA geweest en die heeft m’n bloed gecheckt hier kwam niks geks uit. Hij gaf aan dat het in mijn geval waarschijnlijk nasleep is van COVID, 5 weken geleden had ik dit.. kan dit bij jou misschien ook zijn?

4 jaar geleden

Herkenbaar, weet niet of het met mijn situatie te vergelijken is. Maar ik heb waarschijnlijk griep gehad, want ons hele gezin heeft de griep gehad met flinke koorts (40+) en extreme moeheid. Ik had geen constante koorts, maar echt een soort 'opvliegers', waarbij ik heel warm en duizelig werd en even helemaal niets kon, moest echt afzakken voor ik weer verder kon gaan met wat ik aan het doen was. Meerdere keren op een dag, uit het niets. Misschien doel je op totaal wat anders, maar er gaat een hele heftige griep rond op het moment die bijna niemand overslaat. Icm je zwangerschap kan wat je zegt te verklaren zijn, maar ook zonder griep trouwens. Dit is mijn vierde zwangerschap en bij de derde was ik extreem moe, maar bij deze nog extremer. Heb je toevallig al geïnformeerd bij je VK?

4 jaar geleden

Ik heb ook al enkele weken last van rillingen en dan weer warm. Vorige week wel griep gehad en toch nog af en toe koorts. Mijn 2 jongens zijn ook thuis door griep wat het extra lastig maakt

4 jaar geleden

Reactie op Amber_87

Heel herkenbaar! Ook de lage bloeddruk, ook vega hier en vaak bloedarmoede. ...
Dank voor je reactie. Vervelend! Dus je rust pakken! ik heb ook ongeveer 6/7 weken gelegen Corona gehad dus dit zou in mijn geval ook kunnen inderdaad..

4 jaar geleden

Reactie op EmilieDC

Ik heb ook al enkele weken last van rillingen en dan weer warm. Vorige week ...
Thanks voor je reactie. Ooo wat pittig zeg! misschien sluipt die Gore griep er nu wel in bij mij..

4 jaar geleden

Reactie op MamaHH92

Herkenbaar, weet niet of het met mijn situatie te vergelijken is. Maar ik h ...
Dank voor je reactie. Oo wat een Gore griep dan zeg inderdaad! ik heb hier nog niks van meegekregen ook niet in mijn omgeving, maar wellicht dat ik nu aan de beurt ben (alhoewel m’n zoontje van 4 net wakker werd en gespuugd heeft, voelt zich verder wel goed). Ik heb nog geen contact hierover gehad bij de verloskundige dit ga ik maandag even goed (hoop dat ik me dan goed voelt om te werken).

4 jaar geleden

Hoi Lara, Ik ben vandaag 8 weken zwanger en ik herken het koortsige gevoel. Ik heb het voornamelijk in de avond. Ik heb het opgezocht en het klopt ook dat je, in ieder geval dan, een wat verhoogde temperatuur kan hebben. Dit komt doordat de -zwangerschaps-hormonen in je lichaam opeens heel erg toenemen. Natuurlijk moet het niet tot koorts oplopen, maar verhoging kan er (geloof ik) wel bij horen. Liefs en succes!