5 Reacties

10 maanden geleden

Hoihoi! Mijn dochter heeft dit nooit gehad, maar ik heb er heel veel ervaring mee, ik ben ambulance zuster... 😉 Ik snap je angst heel erg goed hoor... En waarschijnlijk weet je ook al dat het ongevaarlijk is als het geen andere oorzaak had.. Waarin of waarover ben je panisch? Misschien kan ik je dan ergens mee helpen? Als je daar niet op zit te wachten, ook goed hoor! Ik las het en dacht.. Misschien kan ik je helpen..

10 maanden geleden

Reactie op Kim39

Hoihoi! Mijn dochter heeft dit nooit gehad, maar ik heb er heel veel ervari ...
Ik ben heel bang om het zelf ooit mee te maken en ik denk dat ik dan echt in een paniekaanval zou schieten. Heel erg bang om haar te verliezen of dat het allerergste gebeurt. Ik weet ook dat je een koorststuip niet kan voorkomen dus ik weet dat je gewoon niet weet of het ooit nog eens gaat gebeuren of niet. Misschien stelt een antwoord op de vraag me meer gerust, of een koortstuip altijd goed afloopt en echt helemaal normaal is, omdat het gewoon zo gevaarlijk lijkt…

10 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Ik ben heel bang om het zelf ooit mee te maken en ik denk dat ik dan echt i ...
Ah ik snap het. Laat ik het zo zeggen. Ik heb inmiddels 13 jaar ervaring op de ambu. Ik heb nooit een foute afloop meegemaakt. Ik heb dit van collegas ook nooit gehoord. Dit kan alleen, als er een andere oorzaak achter zit. Bij jouw kleintje is dat in het ziekenhuis uitgesloten. Zodra het gebeurd, bel je altijd 112. Wij hebben middelen bij ons om de stuipen te stoppen. Dit is zelden nodig, omdat het bij aankomst vaak al voorbij is. Ik zie altijd er or geschrokken ouders... Die wel altijd, stuk voor stuk, op dat moment het juiste gehandeld hebben... Dat doe je gewoon..ook jij! Ik kan je niet beloven dat er nooit iets gaat gebeuren. Dat is onmogelijk. Ik kan je wel zeggen, dat die kans immens klein is...

10 maanden geleden

Reactie op Kim39

Ah ik snap het. Laat ik het zo zeggen. Ik heb inmiddels 13 jaar ervaring op ...
Dit vind ik een heel fijn bericht, ik heb hem ook even gekopieerd zodat ik hem kan bewaren! Dit geeft zeker een rust ❤️ dankjewel hiervoor!

10 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Dit vind ik een heel fijn bericht, ik heb hem ook even gekopieerd zodat ik ...
Graag gedaan, fijn dat ik iets voor je kon betekenen!