7 Reacties

één jaar geleden

En als je de ochtendut nu eens weglaat? En alleen een middag dutje ?

één jaar geleden

Reactie op Manu26

En als je de ochtendut nu eens weglaat? En alleen een middag dutje ?
Heb ik ook al eens aan gedacht; zou het niet te vroeg zijn?

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Heb ik ook al eens aan gedacht; zou het niet te vroeg zijn?
Tja geen idee. Denk dat dit voor ieder kindje anders is. Mijn zoontje slaapt ook alleen de middag nog, Verder niks. En mij oudste zoon deed dit ook toen hij zo oud was. Je kunt het altijd proberen. Als het niet werkt dan voeg je gewoon de ochten dut weer toe.

één jaar geleden

Ons zoontje doet hier al ruim een maand op de meeste dagen maar één dutje. Dan vaak wel een lang dutje van zo'n 2 uur. Verder altijd vrolijk en groeit goed, dus hij doet het er prima op. Dus 1 dutje per dag is het proberen waard denk ik

één jaar geleden

Hier vanaf maand 11 overdag 1 dutje van 30/45 minuten.

één jaar geleden

Hoeveel tijd zit er tussen de dutjes? Die van mij doet er nog 2 of 3. Sinds we echt goed de wakkertijden aanhouden (2-3-4 of 2-3-3-3) slaapt ze overdag veel langer en beter.

één jaar geleden

We hebben na een slechte (slaapdag) en mindere nacht het ochtend dutje weggelaten, maar.. menr was na 45 min wakker. Om 18.15u maar naar bed, was doodop. Hij blijft maar krampjes houden icm boertjes en grote scheetjes in de nacht. Met KA hebben we al belafspraak voor woensdag; nu alvast vraag neergelegd, of we meer kunnen testen op allergieën etc. Wij zijn radeloos, merken dat onze zoon onrust heeft en we hem niet willen laten huilen/schreeuwen in de nacht. We doorbreken deze cirkel helaas niet🥺