10 Reacties

6 maanden geleden

Same here, ook vanaf het begin al minder geslapen overdag vergeleken met anderen en wordt pas later echt moe overdag. Bij het cb zeiden ze dat als ze voor de rest gewoon vrolijk overkomt en in de nacht goed slaapt, dit wel gewoon bij haar zou passen. Je kan het ook moeilijk afdwingen verder dus heb het maar geaccepteerd.

6 maanden geleden

Hier ook hoor, bij de gastouder slaapt onze dochter wel vaak 2 uur. Maar thuis vaak een uur en een kwartier of anderhalf..

6 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor!

6 maanden geleden

Ja hier ook... ze doet het er prima op.

6 maanden geleden

Hier slaapt ze 2 uur, maar s nachts maar 10 uurtjes. Komt dus uiteindelijk op hetzelfde neer.

6 maanden geleden

Hier ook hoor. Sinds een maand doet hij heel soms nog een tweede slaapje erbij als ik op tijd bij hem ben of als ik naast hem ook in slaap ben gevallen. Heeft eigenlijk altijd overdag korte dutjes gedaan. Wel s nachts voldoende uren.

6 maanden geleden

Hier alleen “korte” slaapjes op de opvang. Daar ongeveer 2 uurtjes. Hier thuis ongeveer 4 uur, soms iets langer of korter. Vanavond voor het eerst inslaap problemen dus we gaan de slaapjes wel begrenzen denk ik. Overigens deden onze andere kinderen dit ook. Slaapkoppen 😅

6 maanden geleden

Hier ook kort middagslaapje vaak wakker tussen 7.00 en 7.30 middagdutje om 13.00 en is vaak dan tussen 14.00-14.30 ergens weer wakker savonds om 19.30 in bed. Vond t ook heel moeilijk maar heb me er uiteindelijk ook maar bij neergelegd.. mijn dochter is net 19 maanden

6 maanden geleden

Hier soms maar een half uurtje 😅🤷🏻‍♀️ Ik heb eens gelezen dat dutjes een overbrugging zijn om de avond te halen. Als ze zo dus de ergste slaap druk eraf slapen om het tot bedtijd te redden is het dikke prima 👍🏼