7 Reacties

3 jaar geleden

Zou het af en toe even online intypen, dan krijg je alle sites. Meeste dingen komen wel een keer in de aanbieding. Anders kan het over 10 weken ook nog 😉

3 jaar geleden

Ik zou elke dag even googlen, had ik ook gedaan. Ik heb de Maxi Cosi Coral die is normaal rond de 300 euro heb 'm in de aanbieding gescoord voor 180

3 jaar geleden

Reactie op Kubjee

Ik zou elke dag even googlen, had ik ook gedaan. Ik heb de Maxi Cosi Coral ...
Jeetje bizarre korting! Het beste wat ik heb gevonden was 15% korting, toen hebben wij de maxi cosi pebble 360 en base gekocht. Was bij babypark/dump

3 jaar geleden

Ik zou het ook goed in de gaten houden. Soms komen er echt scherpe acties ineens voorbij

3 jaar geleden

Volgens mij ontvang je ook 10% welkomstkorting als je je inschrijft op hun nieuwsbrief!

3 jaar geleden

Reactie op IrisHL

Jeetje bizarre korting! Het beste wat ik heb gevonden was 15% korting, toen ...
Ah oké, dan houd ik die even in de gaten! Ik zat t al een tijdje steeds te googelen maar zag maar geen korting. Toen dacht ik, misschien doen ze geen korting omdat mensen dit toch wel kopen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mandy_1983

Volgens mij ontvang je ook 10% welkomstkorting als je je inschrijft op hun ...
Ja klopt. Ik had me ook ingeschreven en 10% korting ontvangen. Het is geldig tot einde van 2022. Bij mij kwam het nog voordeliger uit om de kinderwagen en autostoel, beide van Maxi-Cosi apart te kopen dan via Maxi-Cosi zelf zelfs met de 10%. 😆☺️ Ik heb de Maxi-Cosi LilaXP essential green en Maxi-Cosi CabrioFix iSize essential green. De eerste gekocht via Babyplus (100€ goedkoper dan elders) en CabrioFix via Coolblue (22€ goedkoper).