12 Reacties

3 jaar geleden

Ik weet niet hoe oud je baby is, maar ik dacht dat ik gelezen had dat biet en spinazie van die groentjes waren die pas vanaf 6 maanden te geven. Geen idee meer waarom dat precies was🙊

3 jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Ik weet niet hoe oud je baby is, maar ik dacht dat ik gelezen had dat biet ...

3 jaar geleden

Ik denk zelf meschien gwn toeval

3 jaar geleden

Ik geef mij meisje alles

3 jaar geleden

Zoete aardappel gaat er wel goed in en wortels bloemkolen brocoli

3 jaar geleden

Se laast is zo'n zak van de lidl diepvries en de er een scheutje pure olijfolie bij maar ik bedoel dan echt puur natuur uit Marokko

3 jaar geleden

Mijn zoontje had geen last van bloemkool en broccoli, maar gisteren na worteltjes hele erge krampen! Huilen niet slapen, ik hoorde z'n maag en darmen gewoon borrelen. Kan dus zeker wel van een bepaalde groente. Wortel slaan wij voorlopig even over. Hij is 5,5 maand.

3 jaar geleden

Reactie op Lelie1234

Mijn zoontje had geen last van bloemkool en broccoli, maar gisteren na wort ...
Ja bij wortel had hij dit ook idd! Maar dat was zijn eerste hapje dus ik dacht misschien daardoor… bloemkool, pompoen en pastinaak ging dan wel weer goed, terwijl ik het bij bloemkool wel hevig had verwacht

3 jaar geleden

Oh het is toch wat! Hier slaapt ze wel goed, maar nu al 2 ochtenden achter elkaar dat ze s ochtends wakker wordt en alles heeft onder gepoept 🙈 Heeft nu 2 dagen wortel op, dus misschien ook wel daardoor. Ze poepte normaal gesproken gemiddeld 2x per dag en nu dus maar 1x in de nacht 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Lelie1234

Mijn zoontje had geen last van bloemkool en broccoli, maar gisteren na wort ...
Hier ook van wortel. 5x geprobeerd. Van bloemkool had hij geen last. Nu over naar brokolie. Ik be benieuwd.

3 jaar geleden

Het is inderdaad wennen. Ze adviseren daarom ook om de hapjes rond de middag te geven, zo is alles verteerd tegen het slapengaan. Ik zou je planning dus eens herbekijken.

3 jaar geleden

Reactie op Thelma1

Het is inderdaad wennen. Ze adviseren daarom ook om de hapjes rond de midda ...
Ja we geven het al rond 12 uur..