45 Reacties

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, vooral in de nacht. Ga ook naar de woonkamer zodat mijn man kan slapen, die moet vroeg op! Ook geen idee wat het kan zijn

één jaar geleden

Hier ook, of huilen terwijl ze slaapt maar dat duurt dan dus echt maar heel kort, ik heb gelezen dat dit ligt aan de fase waarin ze slapen, ze hebben verschillende fases natuurlijk net als wij, en als ze in de laatste fase aanbreken is dat een onrustigere

één jaar geleden

Absoluut herkenbaar! Hier ook enorm rare geluiden in de nacht. Overdag ook wel wat ligt kreunen tijdens de slaap, maar niets vergeleken met ‘s nachts … 😅

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde!

één jaar geleden

Ook hier precies hetzelfde. Lig er op dit moment naar te luisteren…. Klinkt echt alsof ze super verkouden is en geen lucht krijgt ofzo terwijl dit wel gewoon zo is.

één jaar geleden

Hier ook, slaap naast een biggetje🤭🤣

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! ‘S nachts kreunt en steunt ze, alsof ze flink verkouden is idd! En overdag ligt ze heel stilletjes en rustig te slapen. 🤷🏼‍♀️ Wij gebruiken nu sinds een paar dagen een inbakerslaapzakje maar hier kreunt ze niet minder door 😅

één jaar geleden

Alsof ik het verhaal van mijn dochter lees! Ook na haar voeding van 3 uur ‘s nachts zo veel meer onrust.. ga het morgen even aan de huisarts navragen haha.

één jaar geleden

Hier ook zo! Lig dan zelf de hele tijd wakker om te kijken of hij genoeg lucht krijgt...best eng!

één jaar geleden

Ik heb het zelfde gehad. Ze maakte zoveel lawaai dat ik er niet van kon slapen. Ik heb het toen opgenomen en naar de huisarts gestuurd maar die zag er gelukkig niks geks aan. Klonk inderdaad of ze verkouden of benauwd was maar was het niet. Na 3 dagen was het weer over en nu slaapt ze weer heel stil 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Zeer herkenbaar! Zou zo hetzelfde kunnen schrijven. Ze is nu 6 weken

één jaar geleden

Oh my, ik dacht dat dit alleen ons mannetje was, hier gaat het precies hetzelfde. Wij moeten straks naar het cb, zal het daar ook eens vragen. Op zich wel fijn dat we allemaal hetzelfde ervaren 😅

één jaar geleden

Kreunen , wenen in slaap zuchten = dromen persen is aandrang/poging tot kaka doen :-)

één jaar geleden

Ook hier precies hetzelfde :)

één jaar geleden

Zou het kunnen zijn dat ze krampjes heeft of er lucht in de weg zit? Dan misschien langer rechtop houden. Misschien doe je dat onbewust korter als het in de nacht is? Die geluiden horen er opzich wel bij. Misschien dat ze ook nu een duidelijker dag/nacht ritme krijgt en dat ze daardoor dieper slaapt en meer geluid maakt. Dat hebben baby’s de eerste weken nog niet.

één jaar geleden

Mijn kleine meid heeft dat ook, heb naar haar longetjes en hartje laten luisteren voor zekerheid, maar het hoort erbij zeiden ze bij mij is ontwikkeling van haar longetjes en het luchtpijpje kan bij baby’s soms kort dichtgaan en weer open… maar als je niet helemaal vertrouwd navragen bij huisarts kan altijd toch?☺️

één jaar geleden

Reactie op maart1

Zou het kunnen zijn dat ze krampjes heeft of er lucht in de weg zit? Dan mi ...
Ik dacht dat ook eerst, maar om 22u valt ze meestal in slaap tijdens haar flesje en leg ik ze eigenlijk even snel neer als bij de fles ‘s nachts. Ze maakte eigenlijk al sinds dag 1 veel lawaai maar ze was nu een tijdje stiller en nu sinds een paar dagen weer zo luid 😅 moet wel zeggen dat ze 2/3 dagen wat lastiger was overdag (niet willen slapen en dan oververmoeid zijn). Misschien dat ze daarom wat dieper slaapt snachts dan?

één jaar geleden

Reactie op Tm1993

Kreunen , wenen in slaap zuchten = dromen persen is aandrang/poging tot ...
Nochtans geen scheetjes of kaka na dat persen. En ze doet heel veel kaka dus verstopt zal ze allesinds niet zijn 😅

één jaar geleden

Reactie op xMieke

Nochtans geen scheetjes of kaka na dat persen. En ze doet heel veel kaka du ...
Hier soms ook niet en indd niet nee 😊

één jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Alsof ik het verhaal van mijn dochter lees! Ook na haar voeding van 3 uur ‘ ...
Ja valt mij al een paar nachten op. De voeding van 22u valt ze in slaap en is ze stil en dan na die fles van ‘s nachts is het echt niet normaal 😅