26 Reacties

één jaar geleden

hoihoi wij hebben precies het zelfde gehad ! werd er echt gek van dat doorlekken we hebben toen eerst maat 5 geprobeerd ging tijdje goed daarna zelfde probleem. nu overgegaan op etos de woezel en pip luiers en al weken geen doorlekken meer ! ze draagt maat 5.

één jaar geleden

Reactie op Liesje98

hoihoi wij hebben precies het zelfde gehad ! werd er echt gek van dat doorl ...
thanks! hoe zwaar is ze? dan kan ik een beetje inschatten welke maat bij haar goed zou zijn... word er idd ook niet goed van, naast dat ik extra veel moet wassen wordt ze er ook huilend wakker van. Dat vind ik zo sneu.

één jaar geleden

Reactie op Mirritje

thanks! hoe zwaar is ze? dan kan ik een beetje inschatten welke maat bij ha ...
12 KG weegt zij.. maar ze kan maat 4 aan en is ook droog dan hoor maar 5 sluit net wat beter aan.. ik houdt niet altijd rekening met aantal kilo's het is ook de bouw van je kindje

één jaar geleden

Ik had dit ook en gebruikte ook 4+ nu gebruik ik voor de nachten merk pampers en overdag Kruidvat.

één jaar geleden

Wij hadden precies t zelfde, zijn een maatje groter gegaan, naar de 5 en dat gaat goed.

één jaar geleden

Reactie op Mommiejam

Ik had dit ook en gebruikte ook 4+ nu gebruik ik voor de nachten merk pampe ...
Hier precies hetzelfde!😊

één jaar geleden

Denk toch een maatje groter nemen dan. Voor de nacht doen wij er overigens twee over elkaar aan 🙂

één jaar geleden

hier net zo indd! ik trek naar nu 2 luiers aan 😅

één jaar geleden

romper te klein? als de kleine een volle luier heeft? dat merk ik bij mijn zoontjes dan

één jaar geleden

Sorry misschien heeft dit niets met de topic te maken maar mag ik vragen waarom sommige moeders 2 luiers aantrekken ipv naar een ander merkt over te schakelen? Ik vind dit dan een hele redenering dat als je kindje lekt je er 2 luiers over doet. Wij hadden dit ook voor 2 maanden geleden en wij zijn dan naar Pampers Baby dry broekjes overgegaan en sindsdien is het lekken gestopt. Maar 2 luiers vind ik wel absurd…

één jaar geleden

Gaat het om overdag of de nacht? Onze zoon draagt overdag maat 4 van kruidvat, in de nacht doen we maat 6 van baby dry. Dat gaat heel erg goed.

één jaar geleden

Reactie op Hetiswathetis

Gaat het om overdag of de nacht? Onze zoon draagt overdag maat 4 van kruidv ...
Baby dry van pampers😊

één jaar geleden

Bij ons lekt de luier ook vaak door in de nacht. Hij ligt dan ook op zijn buik dus denk dat het ook daaraan ligt. Wij gebruiken nu een tijdje een extra inlegluier die je erin plakt (zijn voor de wasbare luiers) pamper harmonie hybride. Dit werkt al een stuk beter maar soms lekt het nog wel door. Maar wel al een heel stuk minder. Soms zit de luier misschien niet helemaal goed aangesloten denk ik.

één jaar geleden

Reactie op Liv1217

Sorry misschien heeft dit niets met de topic te maken maar mag ik vragen wa ...
Wij doen ook 2 luiers aan in de nacht, bij beide kindjes. Omdat de luiers prima zijn, maar gewoon te vol raken soms en dan verzadigd zijn en lekken. Dus niet omdat ze niet goed opnemen. Ze zitten dan gewoon vol. wij trekken dan een broekje erover aan die het lekken van de eerste luier opvangt zodat de kleding en het bed schoon blijft. Dit broekje gebruiken we gerust meerdere dagen als het droog blijft. Dus ik snap even niet waarom je het absurd vind dat er 2 luier gebruikt worden?

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Wij doen ook 2 luiers aan in de nacht, bij beide kindjes. Omdat de luiers p ...
Ja dit precies 🙂 onze kids maken soms zo’n super lange nacht dat ie gewoon vol zit idd.

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Wij doen ook 2 luiers aan in de nacht, bij beide kindjes. Omdat de luiers p ...
Maar waarom wordt er dan niet gekeken naar een luier die beter absorbeert om deze dan enkel tijdens de nacht of zo aan te doen. Mijn dochter maakt ook lange nachten (19u tot 7:30) zonder verschonen en toen dit 2 maand geleden voorviel gingen wij over naar pampers die ‘s nachts veel beter absorbeerde dan kruidvat luiers. Wij gebruiken wel nog Kruidvat luiers maar in de dag dan.

één jaar geleden

Reactie op Liv1217

Maar waarom wordt er dan niet gekeken naar een luier die beter absorbeert o ...
Heb ik ook geprobeerd, de premium protection en nog lekt ze door 😓 ken het ook niet van mijn zoontje. Hij had het nooit.

één jaar geleden

Reactie op Liv1217

Maar waarom wordt er dan niet gekeken naar een luier die beter absorbeert o ...
Omdat we bij de oudste alles geprobeerd hebben en niks hielp, behalve dus 2 over elkaar aan doen.. Als het bij jou wel werkt; fijn! Maar dat wil niet zeggen dat dat de magische oplossing is in elke situatie 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Marleen1987

Heb ik ook geprobeerd, de premium protection en nog lekt ze door 😓 ken het ...
Bij de premium collection lekte men dochtertje ook door mss de baby dry. Dat was toch de oplossing bij ons. Veel succes allesinds 🥰

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Omdat we bij de oudste alles geprobeerd hebben en niks hielp, behalve dus 2 ...
Oh oké. Sorry is helemaal niet aanvallend bedoeld ik begreep het gewoon niet goed. Als dat voor jou werkt zo veel te beter ☺️ ik begreep het gewoon niet goed