5 Reacties

7 maanden geleden

Vanaf heel jong al, Maar geloof niet dat ze het aanraden, maar goed mijn kind slaapt er beter door. En ik ben niet van de boekjes en regeltjes 😅 Heb trouwens de kinderkusse van de ikea voor hem.

7 maanden geleden

Reactie op Manu26

Vanaf heel jong al, Maar geloof niet dat ze het aanraden, maar goed mijn ...
Dankjewel manu 👍 oh nee ik ook niet hoor je moet doen wat je zelf prettig vind. Jij kent je kind het beste. Ik zat het me alleen af te vragen 😛

7 maanden geleden

Die van ons heeft een soort van tussenoplossing.. al van ong 1j3m. Toen hij gestart is in de creche en altijd maar aan verkouden was en op mijn kussen (of op mij) wou komen liggen. Toen heb ik het borstvoedingskussen aan zijn hoofdeinde gelegd en soms gaat hij daar op liggen. Ik vond dat een fijner idee dan mijn kussen want dat is harder en kan je niet zo in wegzakken. Zo'n kinderkussen koop ik misschien wel eens als ik eens in ikea moet zijn.. maar geen idee wanneer en of hij dat ook prettig gaat vinden (zal veel lager liggen denk ik). Het bv-kussen zal hij binnenkort wel moeten inleveren als de baby komt..geen idee hoe we dat dan gaan doen.

7 maanden geleden

Reactie op Gubbe

Die van ons heeft een soort van tussenoplossing.. al van ong 1j3m. Toen hij ...
Je kunt eventueel tot die tijd ook gewoon een 2e borstvoedingskussen kopen toch? Hebben ze gewoon bij de hema bijvoorbeeld. Ik denk dat er al veel veranderd voor een kindje als er een broertje of zusje komt en als dan nog ook zijn kussen moet 'inleveren' voor de baby kan dat wat jaloezie creëren

7 maanden geleden

Reactie op Michelle330

Je kunt eventueel tot die tijd ook gewoon een 2e borstvoedingskussen kopen ...
Ja dat is waar.. we zullen nog zien..